پیامدهای بلندمدت بیماری کرونا از دید دانشمندان

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر پیامدهای بلندمدت بیماری کرونا از دیدگاه دانشمندان
پیامدهای بلندمدت بیماری کرونا از دیدگاه دانشمندان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
عضو شوید
دانشمندان از دست دادن حافظه را پیامد بلندمدت عفونت کرونا می‌دانند.
 کشف پیامد جدید ویروس کرونا برای چشم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
کشف پیامد جدید ویروس کرونا برای چشم
کارشناسان، 740 بیمار را در شبکه کلینیک های سیستم سلامت کوه سینا در نیویورک بررسی کردند. در همان زمان، شرکت کنندگان در آزمایش مطمئن بودند که زوال عقل را حذف می کردند.
در طی این نظرسنجی، 24 درصد از افرادی که از کووید-19 بهبود یافته بودند، اختلالات شناختی مرتبط با فرآیند حفظ را نشان دادند. دانشمندان خاطرنشان کردند که 23 درصد دیگر نمی توانند اطلاعاتی را که قبلاً در سر داشتند به خاطر بسپارند.
احتمال اینکه بیماران بستری در درمانگاه نسبت به کسانی که عفونت خفیف داشتند مشکلات توجه و دقت و همچنین سرعت انجام یک کار ذهنی را تجربه کنند، بسیار بیشتر بود. افزون بر این، برای آنها دشوارتر بود که با معیارهای خاصی کلماتی را بیان کنند. در این مقاله از آنها خواسته شد که کلماتی را با حرف "C" نامگذاری کنند یا مثلاً هر حیوانی را فهرست کنند.
یادآوری می کنیم، که تا اکنون در برابر ویروس کرونا، واکسیناسیون مطمئن ترین راه برای محافظت در برابر این ویروس است. به گفته میخائیل موراشکو وزیر بهداشت روسیه، نسبت افراد واکسینه شده در بین بیماران شدید کووید-19 کمتر از 0.03 درصد است، در حالی که اکثریت قریب به اتفاق بیماران در درمانگاه ها واکسینه نشده اند. در پایان ماه سپتامبر، سازمان بهداشت جهانی پیوند مرگ و میر ناشی از SARS-CoV-2 را با امتناع از ایمن سازی پیشگیرانه اعلام کرد. 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала