اشتراک روس ها در انتخابات 2018 بی سابقه بود

© Sputnik / Vitaly Podvitski اشتراک روس ها در انتخابات 2018 بی سابقه بود
اشتراک روس ها در انتخابات 2018 بی سابقه بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتخابات ریاست جمهوری 2018 در روسیه با حضور فعالان برجسته، فقدان نقض قابل توجه پروسه انتخابات و رکورد مطلق ولادیمیر پوتین به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در روز یکشنبه، در سالگرد پیوستن کریمه به روسیه، انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، که پس از شمارش 99.83 درصد پروتکل ها، ولادیمیر پوتین با کسب بیش از 76.6 درصد آرء برنده مطلق ریاست جمهوری اعلام شد.
ایلا پامفیلوا، رئیس کمیته مرکزی انتخابات، گفت که نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری روسیه در طی 10 روز آینده اعلام خواهد شد.
67،47 در صد شهروندان روسیه یعنی به تعداد 73.4 میلیون نفر برای انجام وظیفه مدنی خود در مراکز رأی دهی حاضر شدند.
پامفیلوا خاطر نشان ساخت که وضعیت بین المللی تاثیر مثبتی بر شرکت در انتخابات دارد، چرا که "مردم ما همیشه در زمان دشواربا متحد می شوند".
در سال 2018، دو مکان جدید فدراسیون — شبه جزیره کریمه و سواستوپول — برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهوری روسیه رای دادند. در کریمه، ولادیمیر پوتین ، از 92.15 درصد آرء 71.55 درصد رأی را به دست آورد. در سواستوپول، او از رقم مجموعی 90.19 درصد از آرء 71.44 درصد رأی را کسب نمود.
در انتخابات ریاست جمهوری روسیه همچنین روس هائی که به طور موقت در خارج از کشور زندگی می کنند، شرکت کردند. نمایندگی های دیپلماتیک روسیه در سراسر جهان عکس هایی از رای دهندگان متقاعد را نشان دادند و خود رای دهندگان — صف های طولانی کسانی را تشکیل دادند که مایل به رای دادن بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала