Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

واکنش " طوفانی" دولتمردان امریکایی به نشست ترامپ و پوتین در هلسینکی

© Sputnik / Vitaly Podvitski واکنش " طوفانی" دولتمردان امریکایی به نشست ترامپ و پوتین در هلسینکی
واکنش  طوفانی دولتمردان امریکایی به نشست ترامپ و پوتین در هلسینکی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازتاب دیدار رؤسای جمهوری روسیه و امریکا در هلسینکی، به‌خصوص در ایالات متحده، مورد انتقاد شدید دولتمردان آنکشور قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، جریان نشست روسای جمهور روسیه و ایالات متحده امریکا در فنلاند، نه تنها مورد توجه رسانه ها، بلکه شمارزیاد مقامات بلندپایه و نخبگان سیاسی امریکا قرار گرفت و با واکنش تند آنها مواجه شد.
جان مک کین، رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای امریکا نشست مطبوعاتی دونالد ترامپ در هلسینکی را غم انگیزترین نمایشنامه رئیس جمهوری این کشور تا کنون دانست و گفت: خسارات وارده ناشی از خودخواهی، معامله نادرست و همراهی با یک خودکامه دشوار است.
مایکل مک فال سفیر پیشین امریکا در روسیه در صفحه تویترش نوشت:- "پوتین در هلسینکی پیروزی فوق العاده ای را به دست آورد… سطح انتظارات از ترامپ بسیار کم بود. تنها چیزی که از او امید داشتیم، دست کم مقاومت بود. او تصمیم گرفت این کار را انجام ندهد. بسیار ناامید کننده بود".
آرنولد شوارتزنگر،هنرپیشه و فرماندار پیشین کالیفرنیا گفت، که رئیس جمهور امریکا مانند ماکارونی کوچک در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهور روسیه نمایان شد.
این هنرپیشه در ادامه می افزاید، که دونالد ترامپ به سازمان اطلاعاتی، قضایی امریکا و در کل به کشور خیانت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала