ترامپ در لندن تظاهرات را ندید

© Sputnik / Vitaly Podvitski ترامپ: هیچ اعتراضی را در لندن ندیدم!
ترامپ: هیچ  اعتراضی را در لندن ندیدم! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا خبرهای مربوط به تجمعات اعتراضی را "خبر جعلی" نامید و گفت تا کنون با هیچ اعتراضی مواجه نشده.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در کنفرانس مطبوعاتی با ترزا می، نخست وزیر "مستعفی" انگلیس معترضان به سفر او را گروه کوچکی خواند و گفت که در مسیرش اثری از معترضان ندیده است و فقط گروه کوچکی بوده‌اند که "حتما انگیزه‌های سیاسی دارند."
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا خبرهای مربوط به تجمعات اعتراضی را "خبر جعلی" نامید. ترامپ مدعی شد که جمعیت انبوهی از خیرخواهان و دوست داران امریکا از او استقبال کرده اند و "تاکنون هیچ تظاهرات اعتراضی ندیده" است.
رئیس جمهوری امریکا مثل همیشه به رسانه های جریان اصلی با تعبیر «رسانه های اخبار کذب» تاخت و ادامه داد: اما مطمئنم رسانه های اخبار کذب به سختی تلاش خواهند کرد تا آنها (معترضان) را پیدا کنند.
معترضان انگلیسی همزمان با سفر دونالد ترامپ به این کشور در شهر لندن دست به تظاهرات زده و طبق برنامه ریزی قبلی خود پوقانه‌ای را به شکل ترامپ کودک در این تظاهرات خود به هوا فرستادند.
معترضان همچنین در این اعتراضات پلاکاردهای به دست داشتند که روی آنها شعارهای علیه ترامپ از جمله شعار "نژاد پرستی و ترامپ را متوقف کنید" نوشته شده بود.
تعدادی زیادی از معترضان کلاه‌هایی را به سر داشتند که روی آنها با نوشته‌ای در تمسخر شعار انتخاباتی سال 2016 ترامپ یعنی "امریکا را دوباره با عظمت کنیم" درج شده بود. روی کلاه‌های آنها نوشته شده بود: "امریکا را دوباره با استیضاح من با اهمیت کنید".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала