شانسی برای استیضاح ترامپ وجود ندارد

© Sputnik / Vitaly Podvitskiشانسی برای استیضاح ترامپ وجود ندارد
شانسی برای استیضاح ترامپ وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رویارویی میان دیموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان شدید خواهد بود، اما شانسی برای استیضاح ترامپ وجود ندارد - عضو کمیته بین المللی شورای فدراسیون روسیه.

به گزارش اسپوتنیک، اولگ موروزوف، عضو کمیته بین المللی شورای فدراسیون روسیه می‌گوید: رویارویی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در ایالات متحده سخت خواهد بود، اما فرصتی برای اعلام استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا وجود ندارد.
نانسی پلوسی نماینده مجلس نمایندگان مجلس نمایندگان امریكا، با اعلام استیضاح ترامپ گفت: دلیل چنین اقدام شدیدی، ادعای تلاش رئیس دولت برای استفاده از مقامات اوکراین برای به خطر انداختن رقیب اصلی خود در انتخابات، جو بایدن و همچنین تلاش برای پنهان کردن این اقدامات بود. خود ترامپ ادعاها را تکذیب می‌کند.
موروزوف می‌گوید: "من معتقدم به دو دلیل هیچ فرصتی برای استیضاح وجود ندارد. توجیه دلیل آن دشوار است، یک اینکه حتی اگر معلوم شود که دونالد ترامپ از رئیس جمهور اوکراین ولادیمیر زلنسکی خواسته است که درباره فعالیت پسر جو بایدن تحقیق کنند تا بتواند در انتخابات تاثیر بگذارد. دوم اینکه استیضاح ترامپ یک ضربه جدی برای جمهوری خواهان برای سالهای آینده است".
وی گفت: ترامپ تاکتیک رفتار خشن نسبت به مخالفان سیاسی خود را انتخاب کرده است. هر گونه امتیاز از طرف وی توسط همه به عنوان یک ضعف تلقی خواهد شد. فکر می کنم او آن را نشان ندهد.

وال استریت ژورنال با استناد به منابع پیش از این گزارش کرده بود که گفته می شود ترامپ بارها و بارها بر زلنسکی فشار آورده است تا در این گفتگو درباره پسر بایدن هانتر تحقیق کند. وزیر امور خارجه اوکراین وادیم پریستایكو در مصاحبه با هروادكسک اظهار داشت كه ترامپ بر رهبر اوکراین فشار نیاورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала