ترامپ: تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح من یک «کودتا» است

© Sputnik / Vitaly Podvitski ترامپ: تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح من یک «کودتا» است
ترامپ: تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح من یک «کودتا» است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا مدعی شده است که تلاش‌ها برای استیضاح وی یک کودتا است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا با انتشار پیام هایی در توئیتر نوشت: آن طور که هر روز بیشتر و بیشتر متوجه می شوم، به این جمع بندی رسیده‌ام که چیزی که در حال اتفاق افتادن است، استیضاح نیست، این یک کودتا است تا قدرت رای مردم، آزادی آنها، دیوار مرزی، دین، ارتش، و حقوق خدادادی و شهروندی آمریکا را از آنها بگیرد.

به تازگی افشاگری ناشناس اعلام کرد ترامپ در چندین تماس تلفونی با ولادیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است. به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان امریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می‌کند.

بنا به گفته یک مقام ارشد امریکایی، پمپئو در تاریخ بیست‌وپنجم جولای در زمان تماس تلفونی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا و رئیس‌جمهور اوکراین حضور داشته و به درخواست ترامپ برای تحت فشار قرار دادن جو بایدن، رقیبش در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 امریکا گوش می‌داد.

در اول اکتوبر، میچ مک کانل ، رئیس اکثریت جمهوری خواهان در مجلس سنا، خاطرنشان کرد که مجلس عالی کنگره امریکا در صورت رأی دادن به این موضوع در مجلس نمایندگان ، مجبور است موضوع عزل ترامپ از سمت خود را مطرح کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала