تحلیلگر امریکایی: امریکا امپراطوری در حال مرگ است

© Sputnikتحلیلگر آمریکایی: آمریکا امپراطوری در حال مرگ است
تحلیلگر آمریکایی: آمریکا امپراطوری در حال مرگ است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک تحلیلگر امریکایی بر این باور است که جهان از دخالت امریکا و همدستش، انگلیس، در تروریسم اقتصادی و نظامی علیه کشورهای مختلف دنیا خسته شده است. این تحلیلگرمعتقد است که طی 30 سال آینده یا زودتر از آن ایالات متحده دیگر یک ابرقدرت جهانی نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، "رودنی مارتین"  قاضی بازنشسته و تحلیلگر امور خارجی امریکایی در مصاحبه ‌ای تأکید کرده است که ایالات متحده یک امپراطوری رو به نابودی و زوال است. جهان از دخالت امریکا و انگلیس در تروریسم اقتصادی و نظامی علیه کشورهای مختلف در سراسر دنیا خسته شده و به تنگ آمده است

وی تاکید کرد که ایالات متحده یک امپراطوری رو به مرگ و افول است، دقیقاً مثل امپراطوری بیزانس در سال 1490. امریکا هم مثل امپراطوری بیزانس در سال 1490 ظاهراً قدرتمند و قوی به‌نظر می‌رسد، و هنوز می‌تواند نمایش خوبی ارائه کند، هنوز از نظر مادی ثروت‌های چشمگیری دارد ولی از نظر فرهنگ و اقتصاد بلندمدت در حال پوسیده شدن از داخل است. 

این تحلیگر امریکایی خاطر نشان نموده ، صرف‌نظر از اینکه امریکا نیز مثل اتحاد جماهیر شوروی با فروپاشی روبه‌رو خواهد شد یا نه، این مسئله قطعی است که امریکا طی 30 سال آینده یا زودتر از آن دیگر یک ابرقدرت جهانی نخواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала