در امریکا، زندانیان پرزه‌جات راکت‌های تاماهاک می‌سازند

© Sputnik / Vitaly Podvitskiدر امریکا، زندانیان پرزه‌جات راکت‌های تاماهاک می‌سازند
در امریکا، زندانیان پرزه‌جات راکت‌های تاماهاک می‌سازند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاجر 25 ساله روسی که در امریکایی زندانی است، گفت که زندانیان در امریکا پرزه‌جات تسلیحات دفاعی منجمله راکت‌های کروز "تاماهاک" را می‌سازند.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور بوت، تاجر 25 ساله روسی که در زندان فدرالی مریون در ایالت ایلینوی امریکا زندانی است، با یک خبرنگار صحبت و گفتگو نموده است.

بوت در صحبت با این خبرنگار گفت: "برای اینکه به نحوی خود را مصروف نگهداری، در زندان می‌توانی کار کنی. اکثریت زندانیان در مریون مصروف تولید پرزه‌جات برای راکت‌های تاماهاک اند، اینجا چند فابریکه وجود دارد، که این راکت‌ها را تولید می‌کنند. شاید به همین دلیل آنها (راکت‌ها) یکی در میان پرواز می‌کنند".

وی گفت: "بعضی اوقات خیلی خندآور است: شخصی که اینجا پنج – هفت سال حبس است، در یکی از فابریکه‌ها کار می‌کند، در این بخش به سطح بالایی می‌رسد، و پس از ختم مدت حبس آزاد می‌شود. پیدا کردن کار در این منطقه آسان نیست، اینجا تنها ذخایر طبیعی و دو زندان فدرالی است، کارفرمایان دیگر تقریبا وجود ندارد. اما فابریکه تولید پرزه‌جات راکت‌ها است – کاری که او در آن ماستر است. او به فابریکه می‌رود، اما آنجا به وی می‌گویند معذرت می‌خواهیم ما شما را در کار گرفته نمی‌توانیم، شما زندانی بوده اید".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала