دموکراتهای آمریکا خواهان دوری از «اسپوتنیک» و «آرتی» شدند

© PhotoВ Демократической партии США призвали избегать RT и Sputnik
В Демократической партии США призвали избегать RT и Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا در توصیه ای لیستی از وب سایتهایی منتشر کرده که در آن به طور ویژه ای توصیه شده است که به رسانه های تبلیغاتی روسی «اسپوتنیک» و «آرتی» بی اعتنایی کنند.

به گزارش اسپوتنیک، کمیته ملی حزب دموکرات امریکا در توصیه ای لیستی از وب سایتهایی را منتشر کرده که در آن به طور ویژه ای توصیه شده است که به رسانه های تبلیغاتی روسی «اسپوتنیک» و «آرتی» دوری کنند.

در متن آمده است: 'اجازه ندهید که شما را دستکاری کنند. به یاد داشته باشید: رسانه های تبلیغاتی مانند اسپوتنیک و آرتی وجود دارند، با فنون و تکنیک های تبلیغات روسیه آشنا باشید."

دموکراتها علاوه بر آن خواستار مطالعه اثر نویسنده بریتانیایی جورج اورول به نام "1984" و همچنین گزارش تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده منتشر شده شدند.

در اوایل ماه دسامبر، مرکز سیاستهای امنیتی ارزشهای اروپا گزارشی از استراتژی دیده بان کرملین برای مقابله با مداخلات روسیه منتشر کرد و در آن از کشورهای اروپایی خواست که کانال های اسپوتنیک و آرتی را به عنوان نمایندگان مطبوعات آزاد در نظر نگیرند و از دسترسی آنها به کنفرانس های مطبوعاتی خودداری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала