آتش‌زدن به پایه‌های مخابراتی "ناشر کرونا ویروس" در بریتانیا ادامه دارد

© Sputnikآتش‌زدن به پایه‌های مخابراتی "ناشر کرونا ویروس" در بریتانیا ادامه دارد
آتش‌زدن به پایه‌های مخابراتی ناشر کرونا ویروس در بریتانیا ادامه دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت انگلستان قصد دارد پس از اینکه "تئوری توطئه" باعث شد تا افرادی پایه‌های مخابراتی را آتش بزنند با نمایندگان پلتفرم‌های اصلی انترنت در مورد قرار دادن فلتر کردن محتوا بحث کند.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی برخی از منابع خبری با انتشار شایعه‌ای درمورد افزایش سرعت انتقال ویروس کرونا به واسطه پایه‌های مخابراتی 5G باعث وحشت شهروندان بریتانیایی شده ‌اند و آن‌ها را به آتش زدن این پایه‌ها ترغیب کرده‌ اند.

فناوری مخابراتی 5G از ابتدای توسعه و عرضه خود با مخالفان زیست محیطی بسیاری مواجه بوده است و تا به امروز تئوری‌های توطئه آمیز بسیاری درمورد خطرات این شبکه منتشر شده است. اخیرا برخی از افراد ناآگاه و منابع خبری نامعتبر با انتشار شایعه‌ای درمورد انتشار ویروس کرونا به وسیله پایه‌های 5G موجب رعب و وحشت مردم شده‌ اند و در همین راستا شهروندان بریتانیایی یک پایه 5G را آتش زده ‌اند.

یکی از اولین پایه‌های مخابراتی که این هفته طعمه حریق شد، در بیرمنگام بود. مسوولین یکی از اپراتورهای مخابراتی به گاردین گفته اند که احتمالا این آتش سوزی عمدی بوده است.

این اپراتور گفت: آسیب و قطع عمدی ارتباطات موبایل در زمانی که مردم بیش از هر زمان دیگری به آن احتیاج دارند تا با یکدیگر در ارتباط باشند، کاری تاسف آور، مضر و خطرناک است. ما سعی خواهیم کرد تا هرچه سریعتر آنها را احیا کنیم، اما خسارات ناشی از این آتش سوزی ها قابل توجه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала