اگر ایالات متحده واردات نفت سعودی را متوقف کند، کل سیستم نفتی از بین می‌رود؟

© Sputnik / Vitaly Podvitskiاگر ایالات متحده واردات نفت سعودی را متوقف کند، کل سیستم نفتی از بین می‌رود؟
اگر ایالات متحده واردات نفت سعودی را متوقف کند، کل سیستم نفتی از بین می‌رود؟  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناس اقتصادی ترکیه در مصاحبه با اسپوتنیک درباره افت تاریخی قیمت نفت که اکنون مشاهده می شود، پیشینه ای که منجر به آن شد و همچنین پیامدهای احتمالی این وضعیت اظهار نظر کرد.

رجب ارچین، آگاه امور اقتصادی ترکیه در یک مصاحبه ویژه با خبرگزاری اسپوتنیک در افت تاریخی قیمت نفت، پیامد های احتمالی این وضعیت گفت: "بسیاری از کارشناسان انتظار ورشکستگی تعداد زیادی از تولیدکنندگان نفت امریکا را دارند، یستم مالی آمریکا با پدیده های بحرانی بسیار جدی روبرو خواهد شد. چنین اف جدی در قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت "WTI" نشان می‌دهد که منجر به عواقب بسیار جدی تری برای اقتصاد ایالات متحده خواهد شد از آنچه قبلاً تصور می شد.

به باور این آگاه امور اقتصادی در درباره اطلاعات مربوط به ممنوعیت احتمالی ترامپ برای واردات نفت از عربستان سعودی، تاکید می کند که این سناریو امکان پذیر نیست، افزود: "من فکر نمی‌کنم این ابتکار جنبه عملی داشته باشد، اگر چنین گامی برداشته شود ، این منجر به فروپاشی نهایی کل سیستم نفتی خواهد شد که پایه و اساس تسلط امریکایی است، ایالات متحده با وجود سیاست خارجی تهاجمی خود ، وضعیت واقعی را ارزیابی می کند. ناممکن است که آنها بخواهند ستون های این سیستم را که قبلاً ضربه جدی وارد شده بود، آسیب بزنند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала