ایالات متحده آسیا و اروپا را مجازات می‌کند

© Sputnik / Vitaly Podvitskiایالات متحده آسیا و اروپا را مجازات می‌کند
ایالات متحده آسیا و اروپا را مجازات می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا درحال آمادی سازی مجازات برای برخی از کشورهای آسیایی و اروپایی است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داده است که ایالات متحده برای «قصاص اقتصادی» گروهی از کشورها آماده می‌شود که به نقض جریان‌های مالی امریکا دست زدند. منطقه جغرافیایی که مورد «قصاص اقتصادی» امریکا قرار خواهد گرفت شامل: اتحادیه اروپا بطورکل، اتریش، برازیل، چک، هند، اندونزی، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه و حتی بریتانیا است.
این همه کشورها برای دولت دونالد ترامپ چه کرده اند؟. همه آنها قصد دارند مالیاتی را علیه غول‌های اینترنتی امریكا كه سیاستمداران امریكایی از آن محافظت می كنند، وارد كنند.
مبالغی که سیاستمداران از پاریس گرفته تا ریودوژانیرو و از جاکارتا به رم مالیات می دهند، کاملاً نجومی است و شرکتهایی نظیر گوگل، فیسبوک، آمازون و اپل را به عنوان مهمات در اختیار دارند.
ماهیت مسئله: سیاستمداران اروپایی و نه تنها اروپایی نشان می دهند که برنامه های موجود کار شرکت‌ها به آنها امکان می دهد درآمد خود را در گزارش های حسابداری کشورهایی با حداقل مالیات ثبت کنند، صرف نظر از کشوری که در واقع خدمات خود را ارائه داده اند. از نظر تئوری، هر شرکتی می تواند از این طرح استفاده کند، اما از لحاظ تاریخی معلوم شده است که ذینفعان اصلی این طرح ها دقیقاً شرکت های امریکایی هستند در حالی که مالیات خود را در خود ایالت ها کم و بیش به طور منظم پرداخت می‌کنند.
بعید نیست روزی فرا برسد که «آقایی امریکایی» بر اثر هزاران زخم ریز و درشتی که دست‌اندرکاران واشنگتن بر بدن آن وارد آوردند، فنا شود. آنوقت، رئیس جمهور امریکا فقط می تواند «قدرتهای فضایی» را تحریم کند که از خودخواهی امریکایی خسته شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала