ترامپ: امریکا برنده دو جنگ شگفت انگیز جهانی است

© Sputnik / Vitaly Podvitskiترامپ می گوید که امریکا برنده دو جنگ " شگفت انگیز جهانی" شد
ترامپ می گوید که امریکا برنده دو جنگ  شگفت انگیز جهانی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ با انتقاد از تلاش برای تغییر نام برخی پایگاه نظامی ایالات متحده، عنوان کرد که امریکا دو جنگ جهانی را بخاطر این نام‌ها برنده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، در یک مصاحبه با فاکس نیوز گفت: فورت (پایگاه نظامی) براگ، فورت رابرت لی - این نام ها را برای مدت طولانی، دهه ها با خود حفظ کردند، برایم مهم نیست که ارتش چی می‌گوید. تصمیم را باید من بگیرم، هیچ کسی نمی داند که جنرال رابرت ئی. لی کیست، ما حتی ما او را چی نام صدا بگویم؟  بیاید او را چیزی شبیه شارپتون بنامیم (ال شارپتون سیاه‌پوست کاهن باپتیست، فعال مدنی، مجری و سیاستمدار امریکایی است)، ما برنده دو جنگ هستیم، دو جنگ جهانی وحشتناک، ما آنها را بخاطر "رابرت ئی" بردیم، آنها را بخاطر همه این پایگاه‌های نظامی بردیم. و حالا آنها می خواهند از شر این اسامی خلاص شوند. من مخالف آن هستم ."

رئیس جمهور امریکا تاکید که اگر مقدماتی برای تغییر نام های این پایگاه نظامی وجود داشته باشد، آماده است تا پیش نویس بودجه مالی نظامی را برای سال 2021 را وتو کند.

پیش این کمیته سنا امریکا بودجه 740 میلیارد دالری را برای نیروهای مسلح امریکا تصویب کرده بود، این لایحه باید توسط مجلس سنا تصویب شود،س از آن باید با پیش نویس مجلس نمایندگان هماهنگ شود، در صورت لزوم، دوباره رأی گیری شود - و تنها در این صورت برای امضا به نزد ترامپ می‌رود.

این سند پیش نویس حاوی پیشنهاد برای تغییر نام پایگاه های نظامی که بنام نام جنرال‌های برده دار جنوب امریکا در جنگ داخلی است، می‌باشد. سناتور الیزابت وارن این اصلاحات را در میان اعتراضات و شورش های پس از مرگ جورج فلوید آفریقایی تبار انجام داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала