تهیه قانون در مورد تهدید S-400 برای F-35 توسط آمریکا

© Sputnik / Vitaly Podvitski تهیه قانون در مورد تهدید S-400 برای F-35 توسط آمریکا
 تهیه قانون در مورد تهدید S-400 برای F-35 توسط آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سنای آمریکا در حال کار بر روی لایحه ای است که در آن فروش سیستم های تسلیحاتی پیشرفته را برسی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، سنای آمریکا در حال کار بر روی لایحه ای است که در آن فروش سیستم های تسلیحاتی پیشرفته، به ویژه جنگنده های نسل پنجم لاک‌هید مارتین اف-35، به دلیل تهدید توسط سیستم S-400  روسیه، به محدودیت های در خصوص فروش مواجه شده است، بررسی می کند.   

در میان دیگر لایحه های در دست بررسی توسط ایالات متحده، این نشریه به ابتکار الیوت انگل، عضو مجلس نمایندگان از حزب دموکرات اشاره کرده است که بر اساس آن کشورهای خاورمیانه که می خواهند جنگنده های لاک‌هید مارتین اف-35 ویا سایر سلاح های پیشرفته مانند هواپیماهای بدون سرنشین را خریداری کنند ، باید واشنگتن را از اهداف و برنامه ها خود مطلع کنند.  

نشریه نظامی دیفنس می نویسد: "کشورهای که شامل ناتو نیستند، مانند فنلاند و سوئیس نیز در حال بررسی خرید لاک‌هید مارتین اف-35، هستند و آنها همچنین در صورت خرید سلاخ باید به قوانین جدید پایبند باشند.  

پیش از این، بلومبرگ به نقل از منابع گزارش داده بود كه وزارت خارجه آمریكا حمایت خود را از پیشنهاد فروش 50 فروند جنگنده F-35 به امارات به كنگره اعلام كرده است.

مارك اسپر، وزیر دفاع آمریكا در ماه سپتامبر، گفته بود كه كیفیت برتری نظامی اسرائیل در خاورمیانه كه توسط (QME) اداره می شود، پس از فروش احتمالی جنگنده های لاک‌هید مارتین اف-35 به امارات ادامه خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала