Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

لغو بیمه درمانی ترامپ از سوی بایدن 

© Sputnik / Vitaly Podvitskiلغو بیمه درمانی ترامپ از سوی بایدن 
لغو بیمه درمانی ترامپ از سوی بایدن  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور آمریکا دو دستور اجرایی مرتبط با بحث مراقبت‌های بهداشتی را به منظور لغو سیاست‌های درمانی رئیس‌جمهور پیشین این کشور، به امضا رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا روز پنجشنبه دو دستور اجرایی مرتبط با بحث بهداشت و درمانی امضا کرد. 

بایدن این دستورها را به عنوان اقدامی ضروری به منظور «جبران خسارات» تحمیل شده از سوی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین امریکا بر مسائل مرتبط با درمان و سلامت توصیف کرد. 

بایدن یک دستور اجرایی را برای نهاد‌های فدرال در نظر گرفته تا آنها را مجاب کند زمان ویژه ثبت‌نام برای طرح مراقبت مقرون‌به‌صرفه یا برنامه بهداشت و سلامت اوباما را از تاریخ ۱۵ فیبروری تا ۱۵ می فراهم کنند تا بدین روش با بیماری کووید-۱۹ مقابله شود و سیاست‌های کنونی که توسط دولت ترامپ اتخاذ شده‌اند باز‌نگری شوند؛ سیاست‌های ترامپ دسترسی به خدمات درمانی را محدود ساخته است.

بایدن روز پنجشنبه تأکید کرد، که این دستورهای اجرایی تنها برای لغو سیاست‌های دولت ترامپ و بازگرداندن سیاست‌های دولت اوباما صادر شده‌اند.

جو بایدن طی سه روز اول ریاست جمهوری خود ۳۰ دستور اجرایی را امضا کرد که تنها ۳ مورد کمتر از دستورهای اجرایی دونالد ترامپ طی صد روز اول کاری او بوده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала