Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

رئیس جمهور ونزوئلا: واکسین بدهید نفت بگیرید

© Sputnik / Vitaly PodvitskiМадуро предложил простую арифметику
Мадуро предложил простую арифметику - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا، در اظهاراتی پیشنهاد داد هزینه خرید واکسین کرونا را با نفت پرداخت کند.

به گزارش اسپوتنیک، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کرد: «ونزوئلا دارای تانکر های نفت است و مشتریانی دارد که خواهان خرید نفت از این کشور هستند، و ونزوئلا بخشی از تولید نفت خود را برای تضمین پرداخت بهای تمام واکسین‌های موردنیاز ونزوئلا اختصاص می‌دهد، نفت در برابر واکسین کرونا، ما آماده هستیم».

طبق اظهارات مادورو، ونزوئلا در حال اتخاذ تدابیر قانونی و قضایی برای آزادسازی وجوه مالی مسدود شده خود در حساب‌های بانکی در خارج از این کشور است تا تحت سازوکار بین‌المللی کوواکس بهای واکسین‌های کرونای خریداری شده این کشور را بپردازد.

به گفته رئیس جمهور قانونی ونزوئلا، این وجوه مالی مسدود شده تنها 20 درصد از هزینه خرید واکسین کرونا را پوشش می‌دهد. مادورو در ادامه گفت که طرح پرداخت نفتی دومین راه برای تأمین واکسین کرونا برای کل جمعیت ونزوئلا است.

این کشور در حال حاضر واکسین کرونا را از روسیه و چین دریافت می کند.

گفتنی است، ونزوئلا نخستین محموله واکسین کرونا «اسپوتنیک- وی» روسیه را در ماه فبروری دریافت و واکسیناسیون سراسری در این کشور را آغاز کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала