Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

انتقاد تند امریکایی ها از سیاست خارجی کشورشان: حق با لاوروف است ما نادان هستیم

© Sputnikانتقاد تند امریکایی ها از سیاست خارجی کشورشان: حق با لاوروف است ما نادان هستیم
انتقاد تند امریکایی ها از سیاست خارجی کشورشان: حق با لاوروف است ما نادان هستیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
عضو شوید
بینندگان فاکس نیوز با سخنان وزیر خارجه روسیه درباره سیاست «احمقانه» امریکا در قبال روسیه موافقت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطر نشان کرد، که تحریم های پیشین امریکا به اهداف خود نرسیده است و تلاش های جدید برای فشار بر مسکو محکوم به شکست است.

او همچنان به «بن بست» سیاست خارجی امریکا در قبال روسیه اشاره کرد.

بسیاری از شهروندان امریکا از موضع گیری وزیر خارجه روسیه پشتیبانی کردند و جو بایدن و کامالا هریس را بخاطر تصمیمات عجولانه به شدت مورد انتقاد قرار دارند.

کاربر با نام مستعمار Space_the_Final_Frontier می گوید: "حق با لاوروف است ما نادان هستیم، و سیاست ما در قبال روسیه نیز احمقانه است! هر کاری که بایدن تا حال انجام داده حماقت محض است. بخاطر او شخص ساده لوح است".

nj2fla همچنان می‌نویسد: "من میگویم که کی ساده لوح است، جو بایدن و کامالا هریس، هر فاسد،  ساده لوح و بی کفایت هستند".

کاربری با آیدی "solute" بر این باور است: "وضعیت اوکراین بلافاصله پس از تماس بایدن با رئیس جمهور آن کشور تشدید شد. بایدن به جنگ احتیاج دارد! و عروسک او در اوکراین همان کاری را می‌کند که بایدن فاسد و حیله گر به او می‌گوید".

کاربر "BigDave121" می‌نویسد: "این کاملاً اشتباه خواهد بود که بگوییم ایالات متحده امریکا سیاستی در قبال روسیه دارد. بایدن مغز ندارد که بتواند درباره هر کاری سیاست گذاری کند".

یادآوری می کنیم، که وزیر خارجه روسیه پیش از این خاطرنشان شده بود، كه تحریم‌های پیشین امریكا به اهداف خود نرسیده است و تلاش‌های جدید برای فشار بر مسكو محكوم به ناكامی است. لاوروف همچنین به «بن بست» سیاست خارجی ایالات متحده در قبال روسیه اشاره کرده و خط مشی واشنگتن در قبال مسکو را «احمقانه» خواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала