Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

کرملین: تهدیدهای تکراری آمریکا دیگر بی‌ارزش شده است

© Sputnikکرملین: تهدیدهای تکراری آمریکا دیگر بی‌ارزش شده است
کرملین: تهدیدهای تکراری آمریکا دیگر بی‌ارزش شده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
سخنگوی کرملین می گوید که اظهارات تهدیدآمیز مقامات آمریکایی دیگر ارزش خود را از دست داده‌اند.

دیمتری پسکوف سخنگوی کرملین در تفسیر هشدار "آنتونی بلینکن" وزیر امور خارجه آمریکا به روسیه درباره خودداری از "تجاوز"، یادآور شد که عباراتی با درخواست خودداری از "اقدامات متجاوزانه" و تهدید به "پرداختن بهای سنگین"، با تکرار مکرر، کاملاً بی‌ارزش می‌شود.

پسکوف گفت: «بارها اعلام شده است و من بار دیگر تکرار می‌کنم که روسیه هرگز به هیچ کشوری تجاوز نظامی نکرده و نخواهد کرد و هرگز دست به اقدام متجاوزانه‌ای نزده است».

پیش از این بلینکن از نگرانی جدی کاخ سفید از وضعیت در مرزهای روسیه و اوکراین خبر داده یادآور شد که در زمان حاضر این موضوع در مرکز توجه رایزنی‌های واشنگتن با شرکایش در اروپا قرار دارد. وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد که در صورت برخورد غیرمسئولانه، جو بایدن، روسیه را وادار خواهد کرد تا بهای اقدامات خود را بپردازد.

در این رابطه، بلینکن و "دومینیک راب" همتای انگلیسی وی نیز مذاکرات تلفنی انجام داده روند اوضاع در مرزهای اوکراین را بررسی و هر دو از کی‌یف حمایت کردند.

طبق اطلاعات آژانس خبری بلومبرگ، قرار است وزیر خارجه آمریکا، این هفته به بروکسل برود و مسئله افزایش تحرکات نظامی روسیه در نزدیکی مرز اوکراین را با شرکای خود در ناتو مورد بررسی قرار دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала