Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

جنگ شدید میان سوپرلیگ اروپا، یوفا و فیفا

© Sputnik / Vitaly Podvitski ФИФА против СуперЛиги
 ФИФА против СуперЛиги - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
به رغم تهدیدات شدیداللحن یوفا و فیفا، سوپر لیگ اروپا تاسیس شد.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مخالف سرسخت شکل گیری سوپر لیگ اروپا است. فیفا با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر غیر قانونی بودن این رقابت، تهدید کرد بازیکنانی که در سوپر لیگ بازی کنند از شرکت در جام جهانی 2022 محروم خواهند شد.

دوازده باشگاه بزرگ اروپایی پس از ماه ها مذاکره و به رغم تهدیدات شدیداللحن یوفا و فیفا دست به تاسیس سوپر لیگ اروپا زدند.

رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، منچستریونایتد، لیورپول، آرسنال، چلسی، تاتنهام، منچسترسیتی، اینتر، میلان و یوونتوس دوازده عضو موسس سوپر لیگ اروپا هستند.

 سوپر لیگ بالاخره اینجاست. در بیانیه ای 12 باشگاه موسس این پروژه کلید خوردن تورنمنتی را اعلام کردند که حمله ای مستقیم به یوفا و چمپیونزلیگ است. "امروز دوازده باشگاه معتبر فوتبال اروپا گرد هم آمده اند تا اعلام کنند که با تأسیس یک رقابت جدید میان‌هفتگی، سوپر لیگ، تحت مدیریت باشگاه های موسس آن موافقت کرده اند." و این جملات آغاز جنگی تمام عیار بین ارکان فوتبال اروپا و جهان با بزرگترین باشگاه‌های اروپایی بود. جنگی که پیش از این در پشت پرده در جریان بود و اکنون به تمامی عیان شده است. با انتشار بیانیه دوازده باشگاه موسس سوپرلیگ اروپا، هر کدام از این باشگاه ها نیز در اکانت های شبکه های اجتماعی خود به شکل جداگانه به اعلام این موضوع پرداختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала