Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

افشاگری رسانه ها از نیروی مخفی 60 هزار نفری آمریکا

© SputnikТайные войска США
Тайные войска США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
یک نشریه آمریکایی در گزارشی اختصاصی که به نوشته این نشریه آمریکایی نتیجه دو سال تحقیقات است، نگاهی به ارتش 60 هزار نفری سری آمریکا و عملیات‌های شرورانه آن در سراسر جهان انداخته است.

نشریه آمریکایی «نیوزویک» در مقدمه گزارشی اختصاصی با عنوان درون ارتش سری آمریکا به معرفی نیروی مخفی وزارت دفاع این کشور می‌پردازد که به نوشته این نشریه بزرگترین نیروی مخفی است که جهان تاکنون به خود دیده است.

طبق این گزارش ارتش مخفی که پنتاگون در یک دهه گذشته ایجاد کرده، حدود 60 هزار نفر عضو دارد که بسیاری از آن‌ها با چهره‌ای غیر از چهره اصلی و به صورت چراغ خاموش، همگی به عنوان بخشی از برنامه گسترده موسوم به «کاهش هویت» (signature reduction) هستند.

این نیرو که طبق آمار نیوزویک تعداد اعضای آن بیش از ده برابر عناصر مخفی سیا است، وظایف داخلی و خارجی را هم در پوشش نظامی و هم در پوشش غیرنظامی هم در زندگی واقعی و هم به صورت آنلاین، گاهی در پوشش مشاغل خصوصی و شرکت‌های مشاوره که برخی از آن‌ها شرکت‌های معروف هستند، انجام می‌دهد.

بر اساس این گزارش، حدود 130 شرکت خصوصی در اداره این دنیای مخفی جدید مشارکت دارند و همچنین ده‌ها سازمان دولتی ناشناخته و مخفی از این برنامه پشتیبانی می‌کنند. آن‌ها قراردادهای طبقه بندی شده را تنظیم می‌کنند و بر عملیات‌هایی که به صورت عمومی تایید نشده هستند، نظارت دارند. در مجموع این شرکت‌ها ۹۰۰ میلیون دلار در سال برای خدمت به نیروهای مخفی با انجام هر کاری از سند سازی و پرداخت قبوض (و مالیات) افراد که تحت نام‌های فرضی کار می‌کنند تا تولید لباس مبدل و سایر دستگاه‌ها برای جلوگیری از شناسایی و تشخیص هویت و ساخت دستگاه‌های

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала