Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

معضل هزاران لیتر آبجو و مشروبات الکلی ارتش آلمان در افغانستان

© Sputnik / Vitaly Podvitski معضل هزاران لیتر آبجو و مشروبات الکلی ارتش آلمان در افغانستان
معضل هزاران لیتر آبجو و مشروبات الکلی ارتش آلمان در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
خروج سربازان آلمانی از افغانستان آغاز شده است. ارتش آلمان مصرف مشروبات الکلی را برای سربازانش ممنوع کرده و 65 هزار قوطی آبجو و 340 بوتل شراب اکنون در انبار های ارتش آلمان مانده و این کشور فعلا تصمیمی برای حل این مشکل نگرفته است.

فرمانده نیروهای آلمانی دستور داده که سربازان این کشور در آخرین مرحله خروج از أفغانستان نباید نوشابه های الکولی را بنوشند. در بخشی از این گزارش آمده که این تصمیم به دلیل احتمال حمله در آنجا، اتخاذ شده است. بر بنیاد دستور عملیاتی، سربازان آلمانی اجازه ندارند که نوشابه های الکولی را نظر به دلایل قانونی و دینی در محل به فروش برسانند.

یکی از راه‌های خروج 22 هزار و 500 لیتر آبجو و شراب برگرداندن آن با هواپیمای غول‌پیکر آنتونوف روسی به آلمان است. آلمان برای این کار باید هواپیمای آنتونوف را کرایه کند.

یکی دیگر از راه حل‌های ممکن برای معضل مشروبات الکلی باقیمانده ارتش آلمان در افغانستان از بین بردن مشروبات الکلی در محل است که شاید کم هزینه‌ترین هم باشد.

ارتش آلمان هنوز تصمیمی قطعی برای خروج آبجو‌ها و شراب‌های خود از افغانستان نگرفته است. اما باید هر چه زودتر برای حل این مشکل راه حلی پیدا شود چونکه حضور سربازان آلمانی در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

آلمان گفته است استقرار سربازان آلمانی در افغانستان گران‌ترین ماموریت تاریخ ارتش این کشور بوده است. نیروهای ارتش آلمان به عنوان بخشی از ماموریت ناتو در افغانستان مستقر شده است.

آلمان پس از ایالات متحده دومین کشوری است که نیروهای بیشترش در افغانستان مستقر هستند. آلمان در افغانستان 1100 نیرو دارد که همزمان با خروج آمریکایی ها این کشور را ترک می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала