Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس اجرایی بورد کریکت افغانستان به دلیل «بدرفتاری» برکنار شد

© Photo / ACBتیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بورد کریکت افغانستان، لطف‌الله استانکزی، ریس اجرایی این نهاد را به دلیل آنچه که "بد رفتاری" نوشته شده، از سمتش برکنار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کرکت بورد کشور در اعلامیه ای آخرین روز کاری لطف‌الله استانکزی را روز چهارشنبه (8 اسد) تعیین کرده است. دلایل برکناری آقای استانکزی، عملکرد نامطلوب و رفتار نادرست با مدیران این نهاد گفته شده ‌است.

نخستین آکادمی برای توسعه کریکت دختران در کابل افتتاح شد - اسپوتنیک افغانستان
نخستین آکادمی برای توسعه کریکت دختران در کابل افتتاح شد

فرهان یوسف‌زی رییس کرکت بورد افغانستان نیز گفته است که آقای استانکزی  قرار است تا چهارشنبه تمامی تجهیزات و اسناد متعلق به مدیریت اجرایی را تحویل دهد. در همین حال، استانکزی می‌گوید که اولین بار است، چنین اجراات را از طریق صفحات اجتماعی (غیر حضوری) می‌شنود.

 او می‌گوید که با ضیا‌الحق امرخیل، وزیر دولت در امور پارلمانی صحبت کرده و او با وجود حضور داشتن در نشست هیات کرکت، از این واقعه آگاه نبوده است. آقای استانکزی به وب سایت ورزشی ESPNcricinfo گفته:«من با یکی از اعضای هیات کرکت افغانستان صحبت کردم و او نیز از این موضوع آگاه نبوده است.»

 او در ادامه گفت:«طبق قانون کرکت بورد، مدیر اجرایی منصوب هیات مدیره است و هر تصمیمی درباره مدیر اجرایی باید توسط هیت انجام شود.» استانکزی که پیش از این به عنوان مدیر رسانه ای خدمت کرده بود، در ماه اسد سال گذشته بلافاصله پس از عملکرد ناخوشایند افغانستان در جام جهانی 2019 که آخرین بار در مسابقات 10 تیمی بود، بدون یک برد به عنوان مدیر اجرایی در یک قرارداد سه ساله استخدام شد.

 ESPNcricinfo گزارش داد كه سازمان جهانی کرکت سال گذشته به «کرکت بورد» هشدار داد كه نگران ناهماهنگی رهبری در هیات افغانستان است.

استانکزی در حالی برکنار شده‌است که دو سال از قرارداد او با بورد کرکت، باقی مانده‌است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала