در باره ما

Sputnik (اسپوتنیک) – آژانس خبری مدرن است که محصولاتی شامل اخبار، وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و برنامه های کاربردی تلفونی هوشمند همراه (مبایل) رادیو و چند رسانه ای می باشد.
دفتر مرکزی اسپوتنیک در مسکو موقعیت دارد. دفاتر منطقه ای آن در مناطق کلیدی در سراسر جهان از جمله ایالات متحده امریکا (واشنگتن دی سی)، چین ( پکن)، فرانسه (پاریس)، آلمان (برلین)، مصر (قاهره) و بریتانیا ( لندن و ادینبورگ) واقع شده است.
آژانس خبری اسپوتنیک اخبار سیاسی و اقتصادی بین الملل را برای مخاطبان در سراسر جهان به نشر می رساند.
آژانس خبری اسپوتنیک رسانه روسی "روسیا سگودنیا" در روز 10 نوامبر سال 2014 میلادی فعالیت خود را در بازار رسانه های بین الملل آغاز کرد و اکنون به بیش از 30 زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، عربی، چینایی و لسان های دیگر نشرات دارد.
در مجموع زمان نشرات وب سایت ها و پخش زنده رادیویی آژانس خبری اسپوتنیک در موج FM و فرمت های دیجیتالی DAB/DAB+ به بیش از 800 ساعت در شبانه روز می رسد. اخبار رادیویی آژانس خبری اسپوتنیک، به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، عربی و چینایی به طور شبانه روز (24) نشر می گردد.
عکاسان این آژانس در سراسر جهان فعالیت دارند و بارها موفق به کسب جوایز معتبر بین المللی عکس خبری از جمله World Press Photo و Magnum Photography Awards شدند. این آژانس بانک تصاویر را دارا می باشد و از این طریق عکس و ویدیو به فروش می رساند. افکار عمومی Sputnik.Polls و نظرسنجی از جمله سایر محصولات این آژانس می باشد.
آژانس خبری امروز اسپوتنیک از دو آژانس خبری سابق "ریانوستی" و رادیو "صدای روسیه" در سال 2013 تشکیل شده است.
تبليغات: advertising@sputniknews.com
دفتر مطبوعاتی : media@sputniknews.com
مشارکت اطلاعاتی : mediapartners@sputniknews.com
خبرگزاری بین المللی 2024 روسیا سگودنیا
آدرس پستی الکترونیک کارگزاران: feedback.me@sputniknews.com
شماره تیلیفون کارگزاران: 74956456601+
مطالب این خبرگزاری برای سنین بالاتر از 18 است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала