رسانه های المانی: تحریمات علیه روسیه میتوانند برای اتحادیه اروپایی به بهای صد میلیارد یورو تمام شوند

© Sputnik / Владимир Сергеев /  مراجعه به بانک تصاویر رسانه های المانی: تحریمات علیه روسیه میتوانند برای اتحادیه اروپایی به بهای صد میلیارد یورو تمام شوند
رسانه های المانی: تحریمات علیه روسیه میتوانند برای اتحادیه اروپایی به بهای صد میلیارد یورو تمام شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بهای بلند تحریمات علیه روسیه برا اتحادیه اروپایی

نتیجه گیری های اقتصاددانان اروپایی موضعگیری روسیه در این باره تائید کردند که تحریمات علیه روسیه به خود اتحادیه اروپایی زیان وارد میکند. مطابق نتیجه گیری تحقیقات اخری، خساره اتحادیه اروپایی در نتیجه تحریمات وضع شده را ۱۰۰ میلیارد دالر تشکیل داده میتواند و صدها هزار نفر را از کار محروم خواهند ساخت.

تحریمات وضع شده بر ضد روسیه و اقدامات جوابیه مسکو به اتحادیه اروپایی به مرتب از انچه قبلاً تصور میشد، گرانتر تمام خواهند شد. در این باره روزنامه المانی Die Welt به نقل از نتائیج تحقیقات انستیتوت تحقیقات اقتصادی اطریش  Wifo نوشته است. طبق نتائیج تحقیقات، اروپا میتواند نسبت محدودیت های وضع شده مبلغ ۱۰۰ میلیارد یورو و دو میلیون شغل از دست دهد.

روزنامه به نقل از اولیویر فریتس مولف تحقیقات می نویسد: "رکود صادرات که ما در خزان سال گذشته از ان هراس داشتیم، در لحضه کنونی به واقعیت مبدل گشته است". او اطمینان داد که اگر وضع بصورت بنیادی تغییر نکند، ما با بدبین ترین سناریو مواجه خواهیم شد.

مطابق تحقیقات، بیشتر از همه المان صدمه خواهد دید. صحبت بر سر از دست دادن نیم میلیون شغل و ۲۷ میلیارد یورو خساره مطرح بحث می باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала