فهرست سوپر اسلحه نسل آینده روسیه

© AP Photo / Alexander ZemlianichenkoT-14 Armata
T-14 Armata - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وصف تحریمات غرب علیه روسیه، بلند رفتن ارزش دالر و کاهش ارزش مواد سوخت در جهان، روسیه به تولید سلاح مدرن نسل جدید آغاز نموده است که سالهای آینده در تشکیل قوای مسلح روسیه قرار خواهد گرفت.

به نظر نشریه The National Interest که ریتنگ سلاح های آینده روسی، امریکائی و کشور های ناتو را تهیه نموده است، بیشتر به طرح سلاح های جدید روسی توجه نموده است.

کارمندان این مجله، ریتنگ سلاح روسی را تهیه نموده تا ناتو در آینده نزدیک بیشتر به روسیه توجه داشته باشد.

در ردیف اول طیاره بمب افگن تعرضی جبهی Т-50 قرار گرفته است.

—  طیاره جنگی Т-50  

مجلهThe National Interest  طیاره مافوق سرعت صوت Т-50 را طرح آینده دار در عرصه دفاعی می داند. این طیاره نسل 5غیر قابل دید برای رادار و جاگزین سو-27 میباشد. Т-50 کم از طیاره F-22 امریکائی نیست، بلکه قابل مانور بیشتر میباشد.

© Sputnik / Alexander Vilfطیاره جنگی Т-50
طیاره جنگی Т-50   - اسپوتنیک افغانستان
طیاره جنگی Т-50

—  برنامه تانک ارماتا

این نشریه به برنامه تخنیک زره دار نوع ارماتا و سایر تخنیک محاربوی روسی توجه نموده میگوید: "روسیه به جای ایجاد تخنیک محاربوی جدید برای اهداف خاص، بالای عرابه ها و چاین های زره دار ها توجه دارد که برایش هر نوع اراضی قابل عبور باشد و مجهز به هر نوع سلاح گردد. به این مفهوم که در چوکات ارماتا میتوان از آن تانک, وسیله نقلیه زره دار پیاده و یا ماشین محاربوی مجهز با سیستم الکترونیکی مدرن ساخت که در جهان بی نظیر میباشد.

© Sputnik / Ramil Sitdikovتانک ارماتا
تانک ارماتا - اسپوتنیک افغانستان
تانک ارماتا

—  سیستم مبارزه با رادیو الکترونیک  

نشریه The National Interest بیشتر به کومپلکس"کراسوجه-4" توجه نموده که سیستم جدید برای اخفا قوا, محل قومانده، سیستم دافع هوا و سیستم "خیبینی" میباشد که  نسبت به سیستم امریکای و سایر کشور های ناتو در سطح عالی قرار دارد.

© Photo / Rostecسیستم مبارزه با رادیو الکترونیک
سیستم مبارزه با رادیو الکترونیک   - اسپوتنیک افغانستان
سیستم مبارزه با رادیو الکترونیک

—  کشتی تحت البحری اتمی

نشریه می نویسد که روسیه همیشه کشتی های عالی میسازد و حالا با تکنالوژی مدرن مجهز شده است. اکنون مسکو کشتی نسل جدید را طرح ریزی نموده است. طبق اطلاعات این مجله, کشتی های نسل جدید روسیه جاگزین کشتی های نوع "گرانتی"،"انتی" و"براکودی" میشود.

© Photo / PO «Sevmash»کشتی تحت البحری اتمی
کشتی تحت البحری اتمی - اسپوتنیک افغانستان
کشتی تحت البحری اتمی
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала