تلاش فرانسه برای لغو تحریم ها علیه روسیه

© AFP 2023 / ERIC PIERMONTFrench Economy Minister Emmanuel Macron
French Economy Minister Emmanuel Macron - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امانوئل ماکرون وزیر اقتصاد، صنعت و دیجیتال فرانسه پیشنهاد تلاش برای لغو تحریم های غرب که به پاسخ بحران اوکراین علیه روسیه اعمال گردیده است، را نمود. براساس گزارش "Le Monde " آقای ماکرون معتقد است، در صورت مراعات روند صلح در دانباس، تحریم ها علیه روسیه ممکن است طی شش ماه مرحله به مرحله لغو گردد.

وزیر اقتصاد، صنعت و دیجیتال فرانسه طی سخنرانی در جمع سرمایه گذاران فرانسه در مسکو گفت: هدف اصلی ما تا پایان توافقنامه روند صلح میسنک در مورد بحران اوکران و تلاش برای لغو تحریم های علیه روسیه تا تابستان آینده می باشد.
قابل ذکر است، دقیقا تابستان سال 2016 طبق توافقنامه " فرمت نرماندی" باید در شرق اوکراین انتخاباتی که قرار بود تا اواخر سال 2015 برگزار گردد و به دلایلی به تعویق افتاد، بر گزار گردد.

اگر چی آقای ماکرون دقیق مشخص نساخت که موضوع در مورد تحریم های اتحادیه اروپا یا آمریکا که علیه روسیه تحمیل شده است، می باشد.

این روز روزنامه می نویسد، موضع بروکسل و واشنگتن در مورد این موضوع کاملاً یکی است. بنابراین، جان کری وزیر امور خارجه امریا در فروم اقتصادی در واووس به لغو تحریم ها علیه روسیه در آماه های آینده اشاره کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала