اتاق تجارت بین‌المللی نمایندگی خود را در کابل افتتاح می‌کند

© Wikipedia / AlinorInternational Chamber of Commerce (ICC)
International Chamber of Commerce (ICC) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سپوتنیک، کابل: وزارت امور خارجه افغانستان از افتتاح نمایندگی اتاق تجارت بین‌المللی در کابل خبر داده است.

این وزارت می‌گوید که اتاق تجارت بین‌المللی از تصمیم خود برای افتتاح نمایندگی‌اش در کابل، در نامه‌ای به دولت افغانستان خبر داده است.

به گفته وزارت امور خارجه، تصمیم‌ ایجاد نمایندگی اتاق تجارت بین‌المللی در کابل به تاریخ ۱۵ جون سال جاری در دوصد و پنجمین اجلاس شورای جهانی این نهاد در ساوپولوی برازیل به تصویب رسید.

وزارت امور خارجه افغانستان می‌افزاید که با افتتاح نمایندگی اتاق تجارت بین‌المللی در کابل، همکاری‌ها میان سکتور خصوصی افغانستان با سایر اعضای این نهاد رونق گرفته و باعث تقویت روابط تجارتی افغانستان با سایر کشورهای جهان خواهد شد. اتاق تجارت بین‌المللی در نامه خود نیز آمادگی‌های این نهاد برای همکاری‌های بیشتر با سکتور خصوصی افغانستان یادآوری کرده است.

اتاق تجارت بین‌المللی با ۶.۵ میلیون عضو از ۱۳۰ کشور، یکی از بزرگ‌ترین نهادهای تجارتی بین‌المللی در جهان است. اعضای این نهاد متشکل از شرکت‌های بزرگ جهان، نهادهای کوچک و متوسط تجارتی، انجمن‌های تجارتی و اتاق‌های تجارت ساحوی از سراسر جهان می‌باشند. اهداف اصلی اتاق تجارت بین‌المللی حمایت از رشد اقتصادی از طریق ترویج تجارت، سرمایه‌گذاری و تسهیل عرضه خدمات اقتصادی و کالاها در بازارهای جهانی می‌باشد.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала