افزایش میلیاردها دالر به سرمایهٔ میلیاردرهای روسی در ۹ ماه گذشته

© Sputnik / Vladimir Astapkovich افزایش میلیاردها دالر به سرمایهٔ میلیاردرهای روسی در ۹ ماه گذشته
افزایش میلیاردها دالر به سرمایهٔ میلیاردرهای روسی در ۹ ماه گذشته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمایهٔ کل میلیاردرهای روسی از آغاز سال جاری تا کنون به مبلغ ۱۸.۵ میلیارد دالر افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریهٔ Bloomberg Billionaires Index با نشر یک رده‌بندی جدید نوشته است که سرمایهٔ کل میلیاردرهای روسی از آغاز سال ۲۰۱۸ تا کنون (۱ اکتوبر ۲۰۱۸) به مبلغ ۱۸.۵ میلیارد دالر امریکایی افزایش یافته است.

در جایگاه نخست سرمایه‌دارترین تجارت‌پیشهٔ روسی در سال ۲۰۱۸ لئونید میخلسون، رئیس شرکت گاز "نواتک" (Novatek) قرار گرفته است. وی که در ۳۸-مین جایگاه فهرست سرمایه‌دارترین افراد جهان قرار دارد، توانسته است در طول سال جاری ۴.۹۳ میلیارد دالر به سرمایه اش افزوده، آنرا به ۲۱.۶ میلیارد دالر برساند.

Сотрудница ФГУП Гознак упаковывает для отправки готовые биометрические заграничные паспорта граждан РФ в Резервном центре персонализации в Москве - اسپوتنیک افغانستان
تقاضا مسکو از افغانستان به منظور تسهیل در صدور ویزا برای تجار روسی

جایگاه دوم این فهرست (جایگاه ۴۲ در رده‌بندی جهانی) را رئیس هیئت مدیره کارخانهٔ فولاد "NLMK" ولادیمیر لیسین از خود کرده است. وی با افزودن ۲.۵۵ میلیارد دالر به سرمایه اش در طول ۹ ماه، سرمایه اش را به ۲۰.۶ میلیارد دالر رسانیده است.

سومین سرمایه‌دارترین فرد روسیه در سال ۲۰۱۸ الکسی مرداشف، سهام‌دار اصلی شرکت "سیورستال" شرکت فولاد و استخراج معادن روسی می‌باشد که جایگاه ۴۳ در رده‌بندی سرمایه‌دارترین افراد جهان را نیز دارد. سرمایه وی در طول ۹ ماه به مبلغ ۴۹۱ میلیون دالر افزایش یافته و در حال حاضر ۲۰.۶ میلیارد دالر می‌باشد.

جایگاه چهارم و پنجم این فهرست را مالک شرکت استخراج معادن و فلزشناسی "نوریلسک نیکل" ولادیمیر پوتانین و مالک شرکت نفتی "لوک اویل" واگیت الکپروف، از خود کرده اند. این در حالیست که پوتانین در طول یک سال ۱۴۴ میلیون دالرش را از دست داد (سرمایه وی در حال حاضر ۱۸.۸ میلیارد دالر می‌باشد). اما بر عکس، الکپروف در طول این مدت ۴.۲۸ میلیارد دالر به سرمایه اش افزود که در حال حاضر دارایی وی به ۱۶.۹ میلیارد دالر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала