نا رضایتی آلمان از تحریم های ضد روسیه

© Sputnikنا رضایتی آلمان از تحریم های ضد روسیه
نا رضایتی آلمان از تحریم های ضد روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحریم های تلاقی‌جویانه روسیه علیه اتحادیه اروپا به طور گسترده اقتصاد آلمان را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را مایک مورینگ رئیس حزب اتحادیه دموکرات مسیحیان در تورینگیا در مصاحبه با نشریه آلمانی Rheinische Post ابراز داشته است.

به گفته مورینگ ، تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه تأثیر زیادی بر آلمان نگذاشته ، اما اقدامات تلافی جویانه روسیه آسیب های زیادی را بر اقتصاد آن کشور وارد نموده است.

 وی همچنین خاطرنشان کرد که، ساکنان آلمان شرقی، خواهان عادی سازی روابط بین کشورها هستند، زیرا بخش شرقی آلمان روابط نزدیکتری با روسیه دارند. این سیاستمدار آلمانی تأکید کرد: "مهمترین چیز حفظ گفتگو با روسیه است."

پیش ازاین در ماه جون، كلاوس ارنست ، نماینده پارلمان آلمان اعلام كرد كه تحریم های ضد روسی به تجارت در آلمان آسیب می رساند و منجر به تغییر جهت روسیه به سمت تعامل اقتصادی با چین می شود و فایده ای ندارد. به عقیده وی، اروپا با حمایت از محدودیت های ضد روسیه خود را تضعیف می کند.

 در تاریخ 20 جون امسال، سران اتحادیه اروپا تحریم‌های مرتبط با شبه‌جزیره کریمه را به مدت شش ماه تمدید کردند. این تحریم‌ها شامل محدودیت‌های گسترده‌ای در بخش‌های مالی، انرژی و نظامی می‌شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که زیان‌های تحریم‌های غرب علیه روسیه که میلیاردها یورو برآورد می‌شود، دو جانبه بوده و نه تنها به روسیه بلکه به اقتصاد اتحادیه اروپا هم زیان وارد کرده است. به عنوان مثال بخش زیادی از تولیدات چند کارخانه در شرق آلمان به روسیه صادر می‌شد و آنها اکنون این بازار را از دست داده‌اند.

علاوه بر این، مسکو به خاطر واکنش به مثل در برابر اتحادیه اروپا بسیاری از تولیدات کشاورزی اروپا را تحریم کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала