Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصاحبۀ جالب مسی در آستانه ال‌کلاسیکو؛ لئو برای رونالدو پیام داد

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی در مصاحبۀ جدید خود برای کریستیانو رونالدو آرزوی سلامتی کرد و ال‌کلاسیکوهایی که فوق‌ ستاره پرتگالی در آن‌ها حضور داشت را وِیژه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2009 و پس از مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در برنابئو با انتقال 94 میلیون یورویی که در آن مقطع باعث شد ستاره پرتگالی به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته شود، شاید جذاب‌ترین رقابت تاریخ فوتبال بین رونالدو و مسی در لباس 2 دشمن قدیمی یعنی بارسلونا و رئال مادرید آغاز شد.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
کرونا مانع دیدار مسی و رونالدو شد

رقابت شدید و جذاب بین مسی و رونالدو تنها مختص به عملکرد تیمی نبود و وجود هر یک انگیزه فراوانی به دیگری می داد بطوریکه بارها شاهد بلافاصله پس از درخشش یکی از این 2 فوق ستاره، آن یکی نیز نمایش درخشانی از خود ارائه می داد. در همه محافل فوتبالی، از ال‌کلاسیکو و لیگ قهرمانان تا مراسم دریافت جوایز فردی بارها شاهد ثبت شدن تصویر این 2 بازیکن بزرگ کنار هم بودیم.

رونالدو و مسی اما در فصل 2018 راه‌های شان جدا شد و فوق‌ ستاره پرتگالی راهی تورین شد تا مسی در لالیگا تنها بماند و ال‌کلاسیکو جذابیت کمتری نسبت به گذشته داشته باشد.

با آغاز هفته جدید بار دیگر شاهد ال‌کلاسیکو خواهیم بود و دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که باز هم روزهای درخشان رونالدو را مقابل چشمان رئالی‌ها خواهد آورد.

روزهای حضور رونالدو در رئال، به یاد بارسایی‌ها هم خواهد آمد و این موضوع را می‌شود از آخرین مصاحبه مسی در آستانه ال‌کلاسیکو فهمید.

مسی در گفت‌‌و گو با DAZN، ضمن آرزوی بهبودی به رونالدو، مدعی شد که دیدارها برابر رونالدو فوق‌العاده بوده و دلش برای آن روزها تنگ شده است.

او گفت:" وقتی رونالدو در رئال مادرید حضور داشت، شاهد دیدارهای خاص‌تری بودیم. بازی با رئال همیشه جذاب و ویژه است اما با حضور رونالدو بیشتر می‌شد. خوب این روزها حالا گذشته و باید به زمان حال فکر کنیم. من امیدوارم رونالدو زودتر بهبود پیدا کند و در برابر ما قرار گیرد زیرا تقابل با او همیشه خاص بوده، است و می‌باشد".
مسی در مورد ال‌کلاسیکو گفت:" بارسا و رئال دو باشگاه بزرگ دنیا اند و همیشه با هم رقابت بسیار فشرده و تنگاتنگ داشته اند. هواداران دو تیم و سایر باشگاه‌ها از این دیدار لذت می‌برند و خوشحال می‌شوند. این لذت و هیجان در گذشته با حضور رونالدو بیشتر بود و رقابت ما که ساده و آسان هم نبود، برای هر ما بسیار مفید بود و سبب پیشرفت ما می‌شد. امیدوارم در آینده دوباره چنین لذتی را به هواداران هدیه دهیم".

این در حالی‌ست که احتمال حضور رونالدو در بازی برابر بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، بسیار کمرنگ است زیرا این بازیکن به ویروس کرونا مبتلا است.

براساس قوانین یوفا، اگر بازیکنی یک هفته قبل از بازی آزمایش کرونایش منفی نباشد، نمی‌تواند در یک بازی به میدان برود و در حال حاضر 5 روز به تقابل بارسا و یوونتوس باقی مانده و هنوز آزمایش رونالدو مثبت است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала