Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استعفای دسته جمعی هیئت مدیره بارسا منتفی شد؛ بارتومئو همچنان ایستادگی می‌کند

© sportskeedaXosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti
Xosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخلاف پیش‌بینی‌ها، هیچ یک از اعضای هیئت مدیره بارسلونا در جلسه امروز استعفا نداد و کماکان به کار شان تا زمان برگزاری رأی گیری برای استیضاح بارتومئو ادامه خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، فشارهای رسانه‌ها، بازیکنان و مردم کالاتالونیا هر روز بر هیئت مدیره بارسلونا به دلیل کسب نتایج ضعیف، وضعیت بد اقتصادی و بی‌برنامه‌گی هر روز افزایش می‌یابد و امروز پیش‌بینی میشد که تمامی اعضای باشگاه به رهبری جوزپ ماریا بارتومئو به صورت دسته جمعی استعفا دهند.

Xosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti  - اسپوتنیک افغانستان
رخنه کرونا به هیئت مدیره بارسا؛ بارتومئو خود را قرنطینه کرد

به همین منظور امروز در مقر باشگاه تشکلیل جلسه به رهبری ماریا بارتومئو صورت گرفت که در نهایت همه اعضای هیئت مدیره رأی به ادامه کار دادند و استعفای خود را تا زمان برگزاری رأی گیری برای استضاح رییس باشگاه به تعویق انداختند.

در این جلسه همچنان از رییس صحت کاتالونیا خواسته شد تا زمان برگزاری رأی گیری استضاح را مشخص سازد تا مردم این ایالت خود شان در مورد آینده هیئت مدیره تصمیم گیری کنند.

گفته می‌شود که در صورت رای مردم به علیه هیئت مدیره بارسلونا باشد، آن‌ها ناگزیر به استعفا خواهند بود چرا که اساسنامه باشگاه بارسلونا جای فراری برایشان باقی نمی گذارد و بدین ترتیب انتخابات برای رییس جدید بارسلونا برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала