Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در اسپانیا: بارتومئو استعفا داده است

© REUTERS / Albert GeaПрезидент "Барселоны" Хосеп Мария Бартомеу
Президент Барселоны Хосеп Мария Бартомеу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش‌های متعدد رسانه‌های کاتالانی، جوزپ ماریا بارتومئو و هیئت مدیره او استعفا داده اند و این خبر بزودی به صورت رسمی اعلام می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، فشارهای رسانه‌ها، بازیکنان و مردم کالاتالونیا هر روز بر هیئت مدیره بارسلونا به دلیل کسب نتایج ضعیف، وضعیت بد اقتصادی و بی‌برنامه‌گی افزایش یافته بود و از سویی هم تعداد امضأها برای برگزاری رای‌گیری استیضاح بارتومئو و هیئت مدیره‌اش کامل شده بود و قرار بود بزودی این رای گیری انجام شود.
بارتومئو در تلاش بود که به خاطر کرونا برگزاری انتخابات برای استیضاح را لغو کند اما دولت کاتالونیا اعلام کرد که هیچ مانع حقوقی یا صحی برای انتخابات وجود ندارد و می‌شود این انتخابات را برگزار کرد.
پس از اعلام موضع دولت کاتالونیا و براساس گزارش‌های متعدد رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، ماریا بارتومئو و هیئت مدیره او در نهایت تصمیم گرفتند که بدون انتخابات و به شکل مسالمت آمیز کنار بروند و استعفا دهند تا به زودی انتخابات ریاست جدید بارسلونا برگزار خواهد شد. در ابتدا قرار بود که انتخابات در ماه مارچ برگزار شود اما حالا رقابت های انتخاباتی هر چه زودتر آغاز خواهد شد.


کنارگیری بارتومئو قطعاً مسی و برخی دیگر از بازیکنان را که برخلاف رییس باشگاه بودند را خوشحال خواهد کرد و ممکن است باشگاه به سوی ثبات حرکت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала