Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اظهار نظر مارادونا در مورد جدایی مسی از بارسا، در جشن شصتمین سالگرد تولدش

© AP Photo / Marcio Jose Sanchez توصیه عجیب مارادونا به مسی
توصیه عجیب مارادونا به مسی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو مارادونا امروز، 30 اکتبر 60 ساله شد و در روز تولدش درباره چگونگی تلاش لیونل مسی برای ترک بارسلونا در پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی بحث کرد. قهرمان جام جهانی پس از دو فصل حضور در نیوکمپ، بارسلونا را ترک کرد و یادآوری می کند که چطور جدایی برای او نیز در آن زمان دشوار بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ستاره درخشان فوتبال که همواره با دیگو مارادونا مقایسه می‌شود، تابستان گذشته خواهان جدایی از بارسلونا بود اما این باشگاه به او اجازه جدایی نداد و در نهایت برنده 6 توپ طلا و کفش طلا مجبور به ماندن در نیوکمپ شد.

Капитан сборной Аргентины Диего Марадона с Кубком мира по футболу после победы в матче с Западной Германией, 1986 год - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مارادونا؛ الهام‌بخش فوتبالیست‌های با استعداد 60 ساله شد+عکس

تلاش مسی برای جدایی از بارسلونا ماه‌هاست به بحث داغی میان ستاره‌های سابق فوتبال و کارشناسان مبدل شده و امروز دیگو مارادونا، هموطن مسی نیز در این مورد حرف‌هایی به زبان آورد.

دیگو مارادونا امروز، 30 اکتوبر 60 ساله شد و در روز تولدش درباره چگونگی تلاش لیونل مسی برای ترک بارسلونا در پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی بحث کرد. قهرمان جام جهانی در زمانی که بازیکن بود در بارسا بازی کرد و پس از دو فصل حضور در نیوکمپ، بارسلونا را ترک کرد و یادآوری می کند که چطور جدایی برای او نیز در آن زمان دشوار بوده است.

او در این مورد به روزنامه آرجانتینی کلارین گفت:" من می‌دانستم که اتفاق بد خواهد افتاد و فکر می کردم لئو قصد دارد نیوکمپ را ترک کند. این برای من هم اتفاق افتاده است. جدایی از بارسلونا آسان نیست زیرا او سال‌ها آنجا بوده اما آنطور كه ​​شایسته اوست با او رفتار نشده است. او همه چیز را به آن‌ها داد، آن‌ها را به اوج برد و در نهایت می‌خواست جدا شود و آن‌ها نه گفتند".

مارادونا در حالی در مورد تلاش مسی برای جدایی از بارسا اظهار نظر می‌کند که عوامل اختلاف لئو از این باشگاه استعفأ داده اند و احتمال ماندن این بازیکن در نیوکمپ بیشتر از قبل افزایش یافته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала