Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات پیشنهاد نجومی «پی‌اس‌جی» به راموس

© REUTERS / Susana VeraReal Madrid's Sergio Ramos celebrates scoring their second goal with Sergio Reguilon
Real Madrid's Sergio Ramos celebrates scoring their second goal with Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن در راستای عدم توافق راموس با رئال مادرید برای تمدید قرارداد پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به او ارائه داد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «آ.اس» در تازه‌ترین گزارش خود از پیشنهاد بزرگ باشگاه پاری‌سن‌جرمن برای جذب کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید پرداشته است.

Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
پیشنهاد وسوسه‌انگیز قهرمان فرانسه برای راموس

بر اساس این گزارش، قهرمان لوشامیپونه، قرارداد سه ساله برای مدافع اسپانیایی رئال مادرید ترتیب داده است. آ.اس نوشته است که پی‌اس‌جی برای به خدمت گرفتن سرجیو راموس، سالانه 20 میلیون یورو دستمزد خالص پیشنهاد کرده است. به این ترتیب، راموس تا پایان قراردادش 60 میلیون یورو خواهد گرفت.

بر اساس قانون موجود در قرارداد راموس با باشگاه رئال مادرید، کاپیتان کهکشانی‌ها در ماه جنوری می‌تواند بدون مجوز باشگاه با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره شود. از همین‌رو، پاری‌سن‌جرمن قصد دارد پیشنهادی به او ارائه کند که این ملی‌پوش اسپانیایی را برای سپری کردن سال‌های پایانی دوران بازی‌اش ترغیب کند.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پیش از این در مصاحبه‌های اخیرش گفته است که دوست دارد راموس سال‌های دراز در این تیم به کار خود ادامه دهد، باشگاه قصد ندارد قرارداد بازیکن 34 ساله‌اش را بیش از یک سال تمدید کند. در واقع سیاست باشگاه رئال مادرید اینگونه است که قرارداد بازیکنان بالای 30 سال خود را برای مدت طولانی تمدید نمی‌کند.

با این شرایط ممکن است راموس تصمیم بگیرد به تیمی برود که همین حالا آماده است به او قراردادی 3 ساله پیشنهاد دهد آن هم با حقوق بیشتر از حقوق فعلی‌اش در رئال مادرید. راموس تنها تا پایان فصل جاری با رئال مادرید قرارداد دارد اما و این باشگاه هم قصد ندارد او را از دست بدهد اما طبق ادعای آ اس هرچه می‌گذارد فرایند مذاکرات میان او و باشگاه برای تمدید قرارداد پیچیده‌تر می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала