Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیرمحمد به تیم ملی دعوت شد، فدراسیون فوتبال در تلاش برگزاری کمپ تمرینی است

© AFFامیر محمد بازیکن تیم ملی فوتبال افغانستان
امیر محمد بازیکن تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با تایید فدراسیون فوتبال کشور، امیرمحمد بازیکن جوان افغان که در لیگ 1 روسیه و برای باشگاه کراسنی توپ می‌زند، برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شده و تلاش‌ها برای دعوت از وحید فقیر و رحمت اکبری ‌جریان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، امیر‌محمد‌ ستاره درخشان و برادر‌ کوچک شریف‌ محمد مدافع با تجربه تیم ملی کشور است که با 24 سال سن به عنوان مهاجم در تیم کراسنی در لیگ 1 روسیه توپ می‌زند.

درخشش این بازیکن در لیگ 1 روسیه، سبب شد تا انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور به فکر دعوت او به تیم ملی بیفتد و ترکیب تیمش را با او بیشتر تقویت کند.

فدراسیون فوتبال کشور و شخص انوش دستگیر به همین منظور از مدتی قبل تلاش‌های شان را برای  دعوت از این بازیکن به تیم ملی آغاز کردند تا او برای کشورش به میدان برود که در نهایت مذاکرات نتیجه داد و این بازیکن دعوت به تیم ملی را پذیرفت.

همچنان مذاکرات برای دعوت از وحیدالله فقیر مهاجم 17 ساله و شاغل در تیم «وایله بلدکلوب» لیگ برتر دنمارک و رحمت اکبری هافبک میانی 20 ساله در تیم لیگ برتری «بریزیین رور» آسترالیا ادامه دارد تا آن‌ها نیز برای شیران خراسان به میدان بروند.

گفته می‌شود که فقیر و اکبری هر دو سابقۀ پوشیدن پیراهن تیم های ملی نوجوانان دنمارک و استرالیا را دارند.

فیروز مشعوف سخنگوی فدراسیون فوتبال، دعوت از امیرمحمد و تلاش برای قانع ساختن وحید فقیر و رحمت اکبری را تایید می‌کند و مدعی‌ست که فدراسیون فوتبال تلاش دارد تا در ماه دسامبر برای انسجام و آمادگی بیشتر تیم ملی برای حضور در رقابت‌های مقدماتی راهیابی به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا، کمپ تمرینی برگزار کند و خوشبینی زیادی در این مورد وجود دارد.

این در حالی‌ست دو دیدار تیم ملی فوتبال کشور در برابر بنگله‌دیش و عمان در رقابت‌های مقدماتی راهیابی به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا، در ماه مارچ سال 2021 و دیدار آخر تیم ملی در برابر تیم ملی هند در ماه جون سال 2021 برگزار خواهد شد که تاریخ و ساعت دقیق آن هنوز مشخص نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала