Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از اخراج گاریتانو، مارسلینو سرمربی جدید اتلتیک بیلبائو انتخاب شد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلینو
مارسلینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اتلتیک بیلبائو پس از اخراج گایسکا گاریتانو، جانشین او را بلافاصله مشخص کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلینو، سرمربی 55 ساله و اسپانیایی سابق والنسیا به عنوان سرمربی جدید اتلتیک بیلبائو معرفی شد. اتلتیک بیلبائو شب گذشته پس از برتری یک بر صفر خانگی این تیم مقابل الچه در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا، اقدام به اخراج گایسکا گاریتانو، سرمربی اسپانیایی خود کرد.

کریم بنزما و زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
رئال 3 بیلبائو 1؛ پیروزی آسان کهکشانی‌‌ها در بازی دشوار با دبل بنزما

گاریتانو هم که از ماه دسامبر 2018 هدایت اتلتیک بیلبائو را برعهده داشت، این فصل در 17 بازی لالیگایی برای این تیم 6 برد، 3 تساوی و 8 شکست به ارمغان آورد و تیم را با 21 امتیاز و در رده نهم تحویل مارسلینو داد.

مارسلینو بیش از یک سال از حرفه سرمربیگری دور بوده است و آخرین تجربه سرمربیگری او در والنسیا بود که پس از دو سال از این تیم اخراج شد. او سابقه حضور روی نیمکت سویا، ویارئال و والنسیا را دارد. سه بازی پیش روی اتلتیک بیلبائو با بارسلونا، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید است و این سرمربی کار سختی در پیش دارد.

مارسلینو که پیش از این هدایت والنسیا را بر عهده داشت 320 بار در لالیگا، 54 بار در کوپا دل ری و 42 بار نیز در رقابت‌های اروپایی روی نیمکت خفاش‌ها نشسته بود که در نهایت موفق شد در فصل 2018 - 2019 این تیم را به قهرمانی برساند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала