Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمزمه‌های نزدیکی لئو در پی‌اس‌جی؛ مسی با خانواده‌اش در حال یادگیری زبان فرانسوی

© AFP 2023 / LLUIS GENELionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس برخی گزارش‌ها، فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا با خانواده‌اش در حال فراگیری زبان فرانسوی است.

به گزارش اسپوتنیک، خبرنگار شبکه «پلاس» فرانسه گزارش داده که لیونل مسی همراه با خانواده اش در حال یادگیری زبان فرانسوی هستند.

بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان
فهرست بازیکنان بارسا برای مصاف با وایکانو؛ پایان محرومیت تلخ مسی

پاری‌سن‌جرمن از تیم‌هایی است که بیش از بقیه نامش پیرامون مسی شنیده می شود. همه چیز از صحبت‌های نیمار شروع شد و ابراز علاقه او به همبازی شدن دوباره با ستاره آرجنتینی، ماجرای جدایی این ابر ستاره را داغ‌تر کرد. به گفته منابع معتبر، قهرمان فرانسه تمام تلاشش را برای به خدمت گرفتن مسی در تابستان آینده انجام خواهد داد.

قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و مسی همین حالا هم آزاد است تا با هر تیمی که می خواهد مذاکره کند. همچنین بخوانید. مسی در تابستان گذشته تلاش زیادی برای خروج از بارسلونا انجام داد اما در نهایت در این تیم ماندنی شد.

در همین حال، خوان لاپورتا مهمترین نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که شانس بسیار بالایی برای بازگشت ریاست این باشگاه را دارد، به باشگاه پاریسی هشدار داد.

لاپورتا در مصاحبه با تلویزیون اسپانیا و در واکنش به اظهارات لئوناردو گفت:«به پی‌اس‌جی هشدار می‌دهم که تمرکز ما را به هم نزنند و وقتی ما کاری به این باشگاه نداریم؛ آنها هم از اظهارات غیرمسئولانه در مورد ما و بازیکنان مان خودداری کنند. هنوز در نیم فصل هستیم و حرف از جذب مسی می زنند که اصلا برایم خوشایند نیست.»

باشگاه فرانسوی اخیرا تایید کرد که به دنبال جذب لیونل مسی در تابستان است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала