Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش احتمال جدایی راموس از رئال؛ کاپیتان در آستانۀ جدایی پس از 16 سال

© REUTERS / JUAN MEDINAПолуфинал ЛЧ "Реал Мадрид" - Бавария Мюнхен"
Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید در آستانه از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خود است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که احتمال رسیدن به توافقی مشترک از سوی سرجیو راموس و باشگاه رئال مادرید به صورت کامل از بین رفته است.

Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بیلد: بایرن علاقه‌ای به راموس ندارد

خوسپ پدرول، روزنامه‌نگار سرشناس اسپانیایی و مجری برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» شب گذشته در همین برنامه مدعی شد که مدیران باشگاه رئال مادرید جدایی سرخیو راموس را در تاریخ 30 جون قطعی می‌دانند.

او اعلام کرد که رئال مادرید پیش از این پیشنهادی را به او ارائه کرده است. فلورنتینو پرز در ملاقاتی رو در رو در یک هتل به این بازیکن گفته که چه چیزهایی می‌تواند در اختیارش قرار دهد. مدیرعامل تیم از او خواسته که 10 درصد دستمزدش را کاهش دهد و این چیزی است که باشگاه از تمامی اعضای تیم خواسته است و لوکا یوویچ و مارتین اودگارد به این خواسته تن داده‌اند.

این موضوع صرفا مربوط به سرخیو راموس نیست که هنوز با کاهش ده درصدی دستمزدش موافقت نکرده است. او برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد. مادرید به او گفته که در صورت کاهش ده درصدی مبلغ دستمزدش دو سال تمدید و در صورت عدم کاهش دستمزد یک سال تمدید در انتظارش خواهد بود و راموس گفته که می‌خواهد پیشنهادهایش را بررسی کند.

پس از آن راموس هیچ حرفی با باشگاه نزده است. باشگاه باور دارد که راموس در حال بررسی پیشنهادات و جدایی از رئال مادرید است. حالا یک ماه گذشته و حاضران در باشگاه مادریدی باور دارند که راموس در تاریخ 30 جون از این تیم جدا خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала