Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوی خوش آشتی و اعتماد در بارسلونا؛ واکنش جالب مسی به صحبت‌های رییس جدید + ویدیو

© REUTERS / ALBERT GEAMessi-Maradona
Messi-Maradona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنیتنی بارسلونا به صحبت‌های رییس جدید باشگاه در مورد تمدید قرارداد با وی، واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، رییس شدن خوان لاپورتا در باشگاه بارسلونا، هواداران را امیدوار کرده، چرا که می‌دانند رابطه این مدیر با لیونل مسی کاپیتان و اسطوره باشگاه بسیار خوب است.

لاپورتا در جریان سخنرانی خود با با جبین گشاده به ستایش از لیونل مسی پرداخت. او در هنگام صحبت‌هایش جملات احساسی و عاطفی در مورد فوق ستاره این باشگاه کرد.

لاپورتا در بخشی از صحت‌هایش گفت:«من همه تلاشم را براي قانع كردن مسي خواهم كرد تا او بماند. (لاپورتا لبخند می‌زند و حاضران برای او دست می‌زنند). لئو من عاشق تو هستم و بارسلونا عاشق تو است».

در این میان اما، مسی به صحبت‌های رییس جدید واکنش‌های جالبی داشت. آنچنان که در ویدیویی منتشر شده در صفحۀ فیسبوک بارسلونا، دیده می‌شود، مسی از شرایط و اوضاع کنونی و انتخاب رییس جدید راضی به نظر می‌رد.

این ویدیو را ببیند:

View this post on Instagram

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona)

این پایان ماجرا نبود که فوق ستاره بارسلونا به پست اینستاگرامی باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد و از هم تیم های سابق و کنونی خود به خاطر تبریک شان تشکر کرد.

لیونل مسی ضمن قرار دادن این ویدئو در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«متشکرم، تعداد زیادی خاطره، تعداد زیادی دوست و سال های طولانی. به خاطر پیام هایتان از شما خیلی تشکر می کنم. دیدن همه شما برای من یک سوپرایز فوق العاده بود. یک آغوش بزرگ برای همه شما».

View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала