Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد منفی «لوییس سوارز» در لیگ قهرمانان اروپا + عکس

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
عضو شوید
عملکرد عجیب و ضعیف ستاره 34 ساله اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، اگرچه لوییس سوارز در لالیگا، گل های زیادی برای اتلتیکو مادرید به ثمر رسانده اما او در 6 بازی خود طی فصل 2020/21 لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی برای اتلتیکو مادرید نشد.

Soccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
ورزش
چلسی 2 – اتلتیکو 0؛ آبی‌های لندن توقف ناپذیر تر از همیشه

مهاجم اروگوئه ای در 25 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده است. آخرین بار لوییس سوارز در سال 2015 و با لباس بارسلونا مقابل رم در یک بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده و بعد از آن دیدار رد 25 مسابقه در این امر توفیقی نداشته است.

از سوی هم سوارز در هر شش مسابقه خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا در لباس اتلتیکومادرید موفق به گلزنی برای این تیم نشد. مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو هر چقدر لالیگا درخشان عمل می کند، طلسم شوم او در لیگ قهرمانان ادامه دارد.

دیدار چلسی و اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری 2-0 چلسی خاتمه یافت. سوارز در این بازی هم موفق به گلزنی نشد و در دقیقه 59 با تصمیم دیگو سیمئونه، زمین بازی را ترک کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала