Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش «دیوید بکام» به شایعۀ خرید دو فوق ستاره فوتبال جهان

© AFP 2023 / Getty Images / Joe RaedleФутболист Дэвид Бекхэм
Футболист Дэвид Бекхэм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
رییس باشگاه اینتر میامی امریکا احتمال خرید دو فوق ستاره فوتبال جهان را رد نکرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیوید بکام بازیکن پیشین تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد، رویاهای بزرگی برای باشگاه تازه تاسیسش دارد.

ميسي رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
ورزش
تلاش بکام برای جذب مسی و رونالدو

بکام پس از جذب بلیز متوئیدی و گونزالو هیگواین، اکنون در تلاش ستاره‌های دیگری است. بکام به این باور است که در این راه، شهر میامی نیز به او کمک خواهد کرد.

این اسطورۀ فوتبال در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص جذب لیونل مسی و کریستیانو رونالدو گفت:«وقتی که تاسیس باشگاه میامی را اعلام کردیم، همیشه شایعاتی مبنی بر خرید بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار به گوش می‌رسید. همیشه این شایعات وجود داشت. البته واقعا فکر نمی‌کنم که پیوستن به میامی تصمیم سختی برای بازیکنان باشد، زیرا مکان بسیار خوبی برای زندگی است
بکام در بخش دیگری از صحبت‌هایش در این باره گفت:«میامی شهر فوق العاده‌ای است. احساس می‌کنم که طرفداران زیادی داریم و علاوه بر آن استعدادهای بی نظیری در میامی و فلوریدا جنوبی هستند و ما باید از این فرصت استفاده کنیم. میامی می‌تواند باشگاهی باشد که ستاره‌های بزرگ را از اروپا به ام ال اس بکشاند

به نظر می رسد که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، تابستان پر سر و صدایی در پیش داشته باشند. فوق ستاره آرجنتینی از فصل گذشته به دنبال خروج از بارسلونا است و رونالدو نیز با توجه به نتایج این فصل یوونتوس، به نظر نمی آید که علاقه‌ای برای ماندن در بیانکونری داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала