Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

7 گل دیگر برای ستاره شماره 7؛ رونالدو رکورد علی دایی را می‌شکند؟

© REUTERS / Rafael MarchanteCristiano Ronaldo, futbolista portugués
Cristiano Ronaldo, futbolista portugués - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
ستاره تیم ملی فوتبال پرتگال قصد دارد در دیدار‌های پیش رو رکورد علی دایی را بشکند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو با توجه به این که همراه تیم ملی پرتگال رقبای کوچکی را پیش‌رو دارد، می‌تواند همین هفته به رکورد علی دایی برسد.

کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
کریستیانو رونالدو به دنبال ثبت یک رکورد تاریخی دیگر

رقابت‌های ملی از سر گرفته خواهد شد و تیم ملی پرتگال هم در یک هفته باید در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2022 به مصاف آذربایجان، صربستان و لوکزامبورگ برود.

با توجه به این که آذربایجان و لوکزامبورگ رقبای آسانی برای سلسائوی اروپا به شمار می‌روند، به نظر می‌رسد فرصت خوبی برای کریستیانو رونالدو باشد که به رکورد علی دایی برسد. کریستیانو که هم اکنون 102 گل ملی به ثمر رسانده است فقط احتیاج به 7 گل دارد تا بتواند رکورد 109 گل علی دایی را جا به جا کند.

رونالدو هم اکنون در 1054 بازی ملی و باشگاهی توانسته است 770 گل را وارد دروازه‌ها کند و با این 7 گل نه تنها رکورد علی دایی را می‌شکند بلکه تعداد گل‌های خود را به ۷۷۷ می‌رساند. همچنین ستاره پرتگالی دنیای فوتبال علاقه زیادی به عدد 7 دارد.

در همین خصوص نشریه مارکای اسپانیا متنی منتشر کرد و در آن نوشت:کریستیانو رونالدو که در 18 سالگی اولین بازی خود را با تیم ملی پرتگال در دیداری برابر قزاقستان در سال 2003 انجام داد، مایل نیست فرصت شکستن یک رکورد دیگر را از دست بدهد.

اولین باری که رونالدو برای پرتگال گلزنی کرد، در مسابقات قهرمانی اروپا 2004 و مقابل یونان بود. سال گذشته که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، پرتگال فقط 6 بازی انجام داد که رونالدو سه گل به ثمر رساند.

او پیش از این 2 گل به آذربایجان و 5 گل به لوکزامبورگ زده و یک مرتبه هم دروازه صربستان را باز کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала