Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی مثل یک هیولا تمرین می‌کند!

© REUTERS / Juan MedinaEl delantero del FC Barcelona Lionel Messi durante el partido contra el Valladolid
El delantero del FC Barcelona Lionel Messi durante el partido contra el Valladolid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
عضو شوید
مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا در مصاحبه‌ای با رادیو کاتالرونیا در خصوص حضورش در بارسلونا و فوق ستاره این تیم صحبت کردهاست.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا در مصاحبه با رادیو کاتالونیا مسی و حضور در بارسلونا صحبت کرده است.

Leo Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
مسی واقعا خاص است!
این مدافع جوان آبی‌اناری‌ها در آغاز در خصوص لیونل مسی در بارسا گفت:«مسی سخت تلاش می کند، نه فقط در بازی ها بلکه همچنین در تمرینات نیز سخت کار می کند. او مانند یک هیولا تمرین می کند و این بسیار خوب است چون او کاپیتان و الگوی تیم است.»
آرائوخو در ادامه در مورد آینده این فوق ستاره گفت:«امیدوارم که او سال بعد و همچنین سال های بعد از آن نیز در کنار ما بماند. لئو خوب است، به نظرم خیلی خوشحال است. این حس و حال خود را به ما، بقیه اعضای تیم و بیشتر از همه به جوانان منتقل می کند.»
این بازیکن جوان بارسلونا در پایان صحبت‌هایش در پیوند به حضور خودش در این تیم گفت:«در جریان پیش فصل، حتی تصور هم نمی کردم که انقدر زیاد بازی کنم. فکر می کردم که بله شاید چند بازی انجام دهم اما نه به این اندازه که حالا بازی می کنم. چنین تصوری دیوانه کننده بود. امیدوارم که بتوانم بازی های بیشتری برای تیم انجام دهم.»
او صحبت‌هایش را این گونه خاتمه داد:«وقتی بچه بودم، دوست داشتم در زمین بازی زیاد صحبت کنم و هنوز هم این کار را می کنم. همیشه در حال صحبت کردن هستم. این روشی برای تمرکز روی بازی است. برای من و همچنین برای تیم جواب می دهد

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала