Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان تلخ «ادن هازارد» در مادرید؛ رئال جانشین رونالدو را می‌فروشد!

© REUTERS / PETER POWELLزيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي
زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
باشگاه رئال‌مادرید از ادن هازارد ناامید شده و تصمیم دارد با مبلغ بسیار کمی این بازیکن بلجیمی را بفروشد.

به گزارش اسپوتنیک، نزدیک به تابستان تحرکات نقل و انتقالاتی رئال هم بیشتر می‌شود. در قسمت جدید صحبت از فروش ادن هازارد مطرح شده که با مصدومیت‌های گاه و بیگاهش نتوانست انتظارات را برآورده کند.

زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
ورزش
به این شرط رئال اجازه حضور هازارد در یورو را می‌دهد...

بر اساس گزارش نشریه «موندو دپورتیوو»، باشگاه رئال‌مادرید مایل است مبلغ 50 میلیون یورو پیشنهاد برای فروش ادن را بپذیرد. این باشگاه در حال حاضر به دلیل همه‌گیری کرونا در یک شرایط مالی سخت قرار دارد و به دنبال جبران هزینه‌ها از طریق فروش بازیکن بلژیکی خود است.

رئال ضرر بزرگی را برای ادن متحمل خواهد شد زیرا او در برنابئو حدود 120 میلیون یورو آب خورد. با این حال فروش او به رئال اجازه می‌دهد تا در تابستان سر و صدای زیادی در بازار نقل و انتقالات ایجاد کند زیرا این بلژیکی بالاترین دستمزد را در باشگاه می‌گیرد.

زین‌الدین زیدان باور خود به وینگر بلجیمی را از دست داده و رییس باشگاه هم تصمیم به فروش او در تابستان گرفته است. دوران هازارد در رئال مادرید با آسیب دیدگی و از دست دادن فرم بدنی‌اش به دلایل مختلف همراه بود. این امر باعث شده است تا مقامات رئال صبر و تحمل خود درباره ستاره سابق چلسی از دست بدهند.

رئال‌مادرید زیر نظر زیدان با خانه‌تکانی مواجه خواهد شد و در حالی که برخی بازیکنان دیگر در تفکرات سرمربی نیستند، شاید ستاره‌ای مثل کیلیان امباپه و ارلینگ هالند به مادرید بیایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала