Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا قصد فروش دمبله را ندارد

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
مدیریت جدید بارسلونا از عملکرد دمبله راضی است و قصد ارائه پیشنهاد چدید تمدید قرارداد این بازیکن را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» خبر داده که  خوان لاپورتا که به عنوان رئیس جدید بارسلونا انتخاب شده است، قصد فروش عثمان دمبله را ندارد و می‌خواهد روی او حساب کند.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
دمبله هوادار جدی لیدزیونایتد؛ عثمان خواستار پیراهن شد

به این ترتیب، او این بازیکن را در جمع آبی و اناری پوشان نگه داشته و دمبله در پروژه‌ی جدید بارسلونا نقش داشته باشد. حتی زمزمه هایی مطرح است که خوان لاپورتا به دنبال تمدید قرارداد عثمان دمبله است و بدین ترتیب به هیچ وجه نمی‌خواهد او را به فروش برساند.

دمبله در بارسا ماند و زیر نظر رونالد کومان سرمربی بارسا توانست به روزهای اوجش برگردد. او البته در نیم فصل اول دو نوبت دیگر هم مصدوم شد ولی حالا در 23 بازی متوالی بدون مشکل توانسته در ترکیب بارسا قرار بگیرد و در 18 بازی نیز فیکس بوده است. او 5 گل زده و 2 پاس گل داده است و دیگر نمی توان ترکیب بارسا را بدون دمبله تصور کرد.

گفته می‌شود که لیورپول پیشنهادی را برای خرید قرضی عثمان دمبله به بارسلونا در تابستان ارائه داده بود و قرار بود در صورت خرید قرضی او دستمزدش را به طور کامل پرداخت کند اما این اتفاق رخ نداد و اکنون یورگن کلوپ به این امیدوار است که بتواند مذاکرات را برای خرید دائمی او از اکنون آغاز کند تا در تابستان آینده بتواند به توافق نهایی برای خرید این بازیکن برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала