Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط ستاره هالندی لیورپول برای پیوستن به بارسلونا

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر واینالدوم
واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
هافبک هالندی لیورپول برای پیوستن به بارسلونا شروطی را تعیین کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو واینالدوم از شرایط خود در لیورپول راضی نیست و هر روز به درهای خروج این تیم نزدیکتر می شود.

Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
اینتر به جمع مشتریان ستاره مدنظر بارسلونا پیوست

مدت هاست که از بارسلونا به عنوان مقصد احتمالی او در آینده یاد می شود. تعدادی از جزئیات قرارداد آینده وی به نقل از برخی منابع منتشر شده اند، هافبک 30 ساله هلندی خواهان یک قرارداد سه ساله و دستمزد خالص سالانه 8 میلیون یورو است

با وجود ستاره های فوتبالی مانند ژوتا، صلاح و مانه این بازیکن دیگر جایی در تفکرات یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول ندارد. پس از جدایی رونالد کومان از تیم ملی هالند و انتصاب او به عنوان سرمربی بارسلونا، واینالدوم به شدت علاقه مند است که بار دیگر زیر نظر او کار کند.

کومان هم در چند مصاحبه خود اعلام کرده بود که علاقه مند است واینالدوم را به بلوگرانا بیاورد. آبی و اناری ها مجبور هستند برای جذب واینالدوم، یک بازیکن خود را به فروش برساند.

هرچند بارسلونا تنها تیمی نیست که به هافبک لیورپول علاقه دارد و از اینتر هم به عنوان یکی از تیم های خواهان وی یاد شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала