Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صلاح: ماجرای درگیری من با راموس به گذشته مربوط می‌شود!

© AP Photo / Efrem Lukatskyمحمد صلاح وسرجيو راموس
محمد صلاح وسرجيو راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
مهاجم مصری لیورپول در مصاحبه‌ای در خصوص درگیری با سرجیو راموس در فینال 2018 صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با سایت «مارکا» در پیوند به دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و ماجرای دیگری‌اش با کاپیتان رئال صحبت کرده است.

محمد صلاح وسرجيو راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
مطمئنم این‌بار صلاح به راموس نزدیک نمی‌شود
صلاح در ابتدای در خصوص درگیری‌اش با سرجیو راموس در فینال 2018 لیگ قهرمانان گفت:«هر اتفاقی که در آن بازی رخ داده به گذشته ربط دارد. ماجرای من با راموس نیز به گذشته مربوط می‌شود و من به این مسائل فکر نخواهم کرد.»
مهاجم مصری سرخ‌های آنفلید در ادامه در خصوص رویارویی تیمش برابر رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:«از این نگرانم که آنها در هر لحظه می‌توانند برای قهرمانی در اروپا بجنگند. هر 2 تیم قدرتمند هستند و هر 2 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برده‌اند. هر 2 تیم آماده این نبرد هستند و این رقابت بسیار خاص خواهد بود.»
وی با اشاره به قهرمانی‌های رئال در این رقابت‌ها گفت:«در 10 سال اخیر آنها 4 بار قهرمان اروپا شده‌اند و به نظرم در این رقابت بسیار قدرتمند خواهند بود. رئال در این رقابت عالی است و توانسته به کرّات در این جام به قهرمانی دست یابد.»

در سال 2018، دو تیم رئال مادرید و لیورپول در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با هم دیدار کردند که بیشتر کارشناسان شانس لیورپول را با توجه به درخشش بسیار خوب محمد صلاح که در آن زمان داشت، بیشتر از کهکشانی‌ها می‌دانستند.

صلاح اما در آن دیدار پس از برخورد با سرجیو راموس از ناحیه شانه شدیداً مصدوم شد و با چشمان اشک‌بار زمین بازی را ترک کرد و لیورپول نیز آن بازی را با نتیجۀ 1-3 باخت و جام را کاپیتان رئالی‌ها بالای سر برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала