Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در انتظار پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی رییس باشگاه

© REUTERS / Vincent Westمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، ، لیونل مسی همچنان منتظر است تا پیشنهادی برای تمدید قرارداد به دستش برسد. بر اساس گزارش‌ها، كاپيتان مشكلی با كاهش حقوق خود ندارد و مسئله اصلي او مالی نيست.

Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
رکورد خاص «لیونل مسی» در تاریخ لالیگا

در واقع چيزی كه مسی می‌خواهد ساختن تيمی است كه همگان انتظار قهرمانی اين تيم را در ليگ قهرمانان اروپا داشته باشند . ابرستاره بارسلونا ميداند تيم آينده، بزرگی دارد و بازيكنان بزرگی از آن خارج می‌شوند، اما لئو می‌خواهد رقابت‌پذيری بارسلونا افزايش يابد و آن‌ها بتوانند با تيم‌های نظير پی‌اس‌جی، بايرن مونيخ و منچسترسيتی رقابت كنند.

از سوی دیگر، خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا در حال بررسی شرايط اقتصادی باشگاه است تا بتواند بهترين پيشنهاد را از نظر مالی به فوق ستاره شان ارائه دهد. به دليل شرايط مالی بارسلونا فعلا جذب بازيكنان گران‌قيمت برای بلوگرانا مقدور نيست و آنها كار سختی برای برآورده كردن پروژه مدنظر مسی دارند.

در حال حاضر سران باشگاه بارسلونا به تمدید قرارداد ستاره خود خوش بین هستند. به خصوص که شاهد بودند مسی در انتخابات باشگاه حاضر شد و رای داد ولی این را هم می دانند که باید برنامه ورزشی ویژه ای به مسی ارائه دهند تا این بازیکن راضی به ماندن در براشگاه شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала