Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: تمدید قرارداد؟ خبر خاصی برای گفتن نیست!

© REUTERS / JUAN MEDINAПолуфинал ЛЧ "Реал Мадрид" - Бавария Мюнхен"
Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
مدافع اسپانیایی رئال مادرید در مصاحبه‌ای در خصوص تمدید قراردادش با رئال مادرید، مصدومیت و حضور در تیم ملی اسپانیا صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، شب گذشته فقط چهار دقیقه مقابل کوزوو بازی کرد تا به 180 بازی ملی برسد. وی بعد از بازی در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
ورزش
بگذارید راموس در رئال بماند
راموس ابتدا در خصوص بازی شب گذشته گفت:«مهم‌ترین نکته این بود که بازی کنم و تا حدی به تیم کمک کرده باشم و به این هدف رسیدم، و بعد از تساوی مقابل یونان، کسب پیروزی در مسیر جام جهانی مهم بود. همیشه کسب دقایق بازی یا حضور در کل مسابقه مهم است، و این به نظر مربی بستگی دارد.»
راموس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص مصدومیت‌اش گفت:«خیلی خوب هستم. به تدریج ریتم بازی را پس از مصدومیت زانو پیدا کردم. در مورد من همه مسائل جنجال ساز می شود. مربی قبلا در این باره توضیح داد. سعی می کنم که کارآمد باشم و فرقی ندارد که فیکس باشم یا نیمکت نشین.»
کاپیتان کهکشانی‌ها با اشاره به تمدید قراردادش با رئال مادرید نیز گفت:«خبر جدیدی نیست و چیز خاصی برای گفتن نیست. روی خوب بازی کردن تمرکز دارم و تلاش می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. از بحث تمدید کمی دور شده ام. خبر جدیدی نیست. قبلا هم گفتم که اگر خبری باشد، اعلام می کنم

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون قرارداد راموس با رئالی‌ها تمدید نشده و در صورت عدم تمدید او از باشگاه مادریدی به صورت رایگان جدا می‌شود. از پاری‌سن‌جرمن و منچستریونایتد به عنوان هواخواهان راموس نامبرده شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала