Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: بازی برابر لیورپول مهم‌ترین بازی فصل ماست

© AFP 2023 / Pierre-Philippe Marcouزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و لیورپول شرکت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار با لیورپول در خصوص کلوپ، تیم انگلیسی و شرایط بازیکنان خودش صحبت کرد.

محمد صلاح وسرجيو راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
غیبت هواداران به نفع رئال مادرید است نه لیورپول
زیدان ابتدا در خصوص جدال شاگردانش برابر لیورپول گفت:«تیم بسیار کاملی دارند. سه مهاجم خیلی خوب دارند اما تیم منسجمی دارند. به عنوان تیم خیلی خوب کار می کنند. می دانیم که سه مهاجم خیلی خوب دارند و خیلی خوب کار می کنند. من به بازیکنانم بسیار زیاد اعتماد دارم و می‌دانم که ما می‌توانیم موفق شویم.»
سرمربی رئال مادرید در ادامه در مورد مربی گیری یورگن کلوپ گفت:«کلوپ مربی بزرگی است و تجربه و افتخارات زیادی دارد. دوران مربیگری بسیار خوبی داشته و قابل احترام است. هر مربی ایده های خودش را دارد و من از همه مربیان چیز یاد گرفته ام و می گیرم.کلوپ سرمربی فوق‌العاده‌ای است و بازیکنان باتجربه و سطح بالایی دارد
زیدان در پایان در خصوص ادن هازارد و کریم بنزما گفت:«ادن کاملا آماده است ولی ما نمی‌خواهیم فشاری روی او بیاوریم و عجله‌ای برای بازی کردن او نیست. همه بازیکنانم از جمله کریم بنزما شایستگی پوشیدن پیراهن رئال را دارند و این را ثابت کرده اند. همه تلاش می کنند وقتی در زمین هستند خوش بدرخشند و کریم هم یکی از آنهاست.»

رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه دی استفانو میزبان لیورپول در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است. آخرین رویارویی این دو تیم در فینال لیگ قهرمانان سال 2018 بود که رئال 3-1 برد و قهرمان شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала